2021. április 20., kedd

Kérdések és válaszok az egészséggel kapcsolatban #2

Ma elértem a 22. szintet a Ring Fit Adventure-ben és többszöri próbálkozás után végre legyőztem a 3. világ főellenségét Dragót (bár mindenhol ő a főellenség...), így Smoothique népessége fellélegezhet. Ennek örömére nézzük át, hogy mit javasol a Ring Fit Adventure, hogy egészségesek maradjunk.

K: Félek, hogy túl izmos leszek.
V: Az nem véletlen történik.

Edzett testet akarsz, de nem akarsz úgy kinézni, mint egy bodybuilder, jól értem? Ha igen, nem kell aggódnod. Egy átlagos testedzés könnyű terheléssel nem okoz túl nagy izomnövekedést. A bodybuilderek testfelépítése egy nagyon kemény munka eredménye és szakértők alapos terve alapján történik hosszú idő alatt.

(Az "alapján történik"-et én magam írtam oda, az nincs benne a holland szövegben. A hollandok előszeretettel hagyják ki az igét, ha a többi mondatrészből nyilvánvalóan kiderül, hogy miről van szó.) Egyébként teljesen jogos felvetés, és konkrétan az én fejemben is megfordult, hogy ugyan tényleg szeretnék jobban kinézni, de nehogy túlzottan izmos legyen. Itt a válasz a felvetésre.)

Nincsenek megjegyzések: