2021. április 22., csütörtök

Néhány eladó termék

Már egy ideje gondolkodok azon, hogy miket adhatnék el azokból a dolgokból, amik az enyémek, de úgy gondolom, hogy nincs már rájuk szükség. Vagyis, nem is feltétlen úgy nincs rájuk szükség, hogy az életben nem fogom többet használni, hanem tudom nélkülözni, vagy másfajtát vennék belőlük, így a meglévőket eladnám. Mert ha összejön az élet Hollandiában, akkor vagy nem tudnám elvinni magammal, ha jön minden (érdekes lenne a Sony képcsöves TV-t szállíttatni. O_O) vagy ahogy írtam, másfajtát vennék belőlük. Ma feladtam a Sony rádiót és a régebbi Philips CD-s rádiómagnót, szerencsére voltak rá vevők. Aztán körbenéztem és találtam még egy pár dolgot, amiket szintén eladnék, közéjük került a Sony TV is. Bár ezt ingyen elvihetőnek hirdettem, mert csak személyes átvételt adtam meg lehetőségként. Biztos valahogy el lehet szállíttatni, mert a postának van 40 kg-s limitje, de én ezzel nem akarok foglalkozni. El lehet vinni, de a szállításról a vevőnek kell gondoskodni.

A többit, amit eladok és nincs rájuk szükségem, jobbára kisebb méretű, de ahogy mondtam, másfajtát vennék belőlük. De ha ezek elmennek, akkor jók vagyunk, de így is bőven lesz mit cipelni, ha tényleg eljön az idő. Például van egy rakás könyv, amitől nem akarok megválni. Aztán ott vannak még a CD-k is, amiket szintén szeretnék magammal vinni. Bútorok természetesen nem jönnek, mert abból sokkal jobbakat vehetek olcsón kint. Szerencsére egyikhez sem ragaszkodok, ahogy a 32"-os Samsung Full HD TV is itt marad. Meg sok apróság, ami csak a polcon vannak is mennek a kukába. Hajh, hogy miért szeretem annyira az üres üdítős dobozokat gyűjtögetni... Amit meg nagyon szeretnék, azt majd megoldjuk, hogy átkerüljenek majd hozzám, Hollandiába.

Akit érdekel, az itt nézhet szét, hogy miket adok el.

Nincsenek megjegyzések: