2021. április 30., péntek

Mario Kart 7 újra dobozosan

Mindenek előtt: Ma meglett a 40. szint a Ring Fit Adventure-ben.

A hétvégén tartottam pár nap szünetet, mert az oltás miatt fájt a bal karom, még mozgatni is nehezen tudtam. De hétfő estére elmúlt és keddre újult erővel folytattam a játékot.

És íme egy új visszatérő a gyűjteményembe, a Mario Kart 7 Nintendo 3DS-re.

Néhány Nintendo 3DS játékot még akkor adtam el, amikor megvettem őket digitálisan (bár ezt kaptam a Nintendo 3DS XL mellé) és úgy voltam vele, hogy nem lesz rájuk szükség. Azóta beláttam, hogy ez hibás döntés volt, pár játékot azóta vissza is vettem. Ez még hiányzott. Igazából lett volna többször lehetőségem arra, hogy megvegyem, csak az újabb kiadású Mario Kart 7-ekhez már azt a papírt sem adták, amit eleinte hozzáadtak, úgyhogy ezért sem vettem meg. Ez most lett meg. Most már csak a The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D hiányzik.

Igazából szerencsés vagyok, hogy szeretem a német borítós játékokat, mert ezt azért voltmost lehetőségem megvenni, mert olcsóbb volt. Konkrétan olcsóbban vettem ezt, mint amennyiért a saját példányomat annak idején eladtam. És persze én is szeretek jól járni. Nagy örömmel olvasom rajta a német szöveget.

Minden papír megvolt hozzá, amit egy játékhoz adnak gyárilag, bontatlan állapotában. Úgyhogy mintha újonnan is vettem volna, mivel tok hibátlan. Ezzel most egy darabig nem fogok játszani, majd az új profilommal, ha majd eldöntöttem, hogy mi lesz a régivel. De jó eséllyel inkább veszek másik Nintendo 3DS-t Hollandiában ha majd tudok.

És erről a papírról beszéltem, amit újabban nem adnak a játékhoz.

Enélkül nem lehet teljes a Mario Kart 7.

Nincsenek megjegyzések: