2010. október 17., vasárnap

Top 50 Masami Okui #50

Hát akkor lássunk neki. A maga nemében korszakalkotó dalt került fel éppencsak erre a listára, de mindenképp helyet akartam neki adni, mert nagyon szeretem ezt a számot. Azt a számot, mely szerint soha nem az első benyomás a fontos:

SECOND IMPACT

A dal kislemeze 2003. novemberében jelent meg, ez vezette fel azt az új stílust melyet a mai napig művel. Zeneileg talán annyira nem nagy szám a dal, de én mindig úgy voltam vele, hogy a zene csak egy nagyon jó pont, ha kvázi művészi, de én igazából akkor tudok megszeretni egy dalt, ha hangulatos. Ez ebben a dalban megvan. A szöveg is nagyon érdekes. Korábban írtam arról, hogy Okui Masami nem szereti azokat a sztárokat, melyek botrányaiknak köszönhetően lettek ismertek, hírhedtek, és ebben a dalban arról énekel, hogy soha ne hagyjuk a bulvár média által elcsábítani magunkat, ne higgyük, hogy ezeknek a sztároknak arany életük van. Felhívja a figyelmünket, hogy nézzük meg kicsit jobban a képet. Valóban ilyenek szeretnénk lenni? Aztán persze képbe jön az is, hogy adjuk önmagunkat, és ne akarjuk mások lenni.

https://www.youtube.com/watch?v=NBXCTT6iRPU

Nincsenek megjegyzések: