2010. október 17., vasárnap

Magyar tehetségkutató műsorok

Miután most itt vagyok Békéscsabán szinte az egész családdal, ezért kötelező program a Megasztár és az X-faktor általam is történő megtekintése. Hát nekem nagyon nem jöttek be, hogy így elsőre őszintén véleményezzek.

Itt Magyarországon a tehetségkutató műsoroknak már régesrég nem az a céljuk, hogy igazi énekeseket fedezzenek fel, az egész szemmel láthatóan már csak a show miatt megy. Ebben a nővérem is megerősített, aki látott már egy pár évadot az angol X-faktorból, és ő is azt mondta, hogy ott még számít az, hogy ki milyen énekes. Mutatott egy pár videót a műsor hivatalos YouTube csatornáján és bár nem az én stílusom az ének, de tényleg elmondható róluk, hogy jól tudnak énekelni. Itt lett híres Susan Boyle is. A fülem nyugtatása végett hallgattam egy kis Suarát miután szabadultam, hát nagyon jól esett. De annyira látszik, hogy az egész csak a felhajtás miatt megy. Az biztos, hogy több adást nem fogok nézni, ha nem leszek rákényszerítve.

Nincsenek megjegyzések: