2010. október 2., szombat

Eljött a nagy nap!

Hát itt van a MondoCon napja. Szerettem volna kipihentebben menni, de éreztem, hogy Mystráék miatt nem fogok tudni aludni... Illetve hazudok, mert 1 órát aludtam, de pont az volt a rossz, hogy 23:30-kor végre viszonylagos csend lett körülöttük, de 0:30-kor felébredek arra, hogy  konyhában csörömpölnek, és hangosan beszélgetnek. És teljesen kiment az álom a szememből. Gondolatban mondtam nekik egy pár keresetlen szót, de ezzel be is értem. Nem akarok a MondoCon előtt rosszban lenni senkivel. ^^'

Meg ha már így nem tudok aludni, ezt az álmatlanságot fordíthatom hasznomra is. Kigondoltam, hogy már 5 órakor elindulok, hogy ha 6-ra odaérek elsők között legyek. Töltöm fel a Nintendo DSi XL-t, viszek japán CD-ket is, úgyhogy nem fogok unatkozni. ^^ Különben nem ez lesz az első álmatlan conom. 2009-es nyári conra is alvás nélkül mentem, akkor még Békéscsabán laktam, és akkor is úgy döntöttem, hogy a 2.52-es vonattal feljövök Pestre, hogy idejében ott legyek. Olyan 6.30 körülre érkeztem meg a Pecsába. De most mindenki alszik, én is csendben vagyok, hadd aludjanak.

Nagyon különös érzés fogott el. Vagy 2 órán keresztül hallgattam Okui Masami: spirit of the globe (OFF VOCAL VERSION) dalt, és végiggondoltam a történéseket 2009. augusztus 22-től egészen máig, és olyan kellemes érzés fogott el, valami megmagyarázhatatlan. Mintha jó vége lesz az egésznek? Fogalmam nincs. De ez a hétvége ... Olyan érzésem van esküszöm, mintha háborúba indulnék, mert akármi is fog történni, nagy változást fog magával hozni. És nagyon izgulok. De már itt van rajtam a Suarás póló, ezáltal olyan érzésem van, mintha velem lenne, talán vigyáz rám lélekben. ^^ Akármi is fog történni, ha úgy alakul, hogy vesztesként kell távozzak, kész vagyok emelt fővel megtenni. De a szombat a szórakozásé, majd vasárnap, a nap végén. ^^

Nincsenek megjegyzések: