2010. október 11., hétfő

Conos megasztárképző

Ahogy a 2010. októberi Mondo magazin beharangozójában lehet olvasni. Már igencsak megérett a conok karaoke részlege arra, hogy nagyobb hírverést kapjon! Engem az lepett meg mindig, hogy az AnimeCon fórumon mindig a második legnépszerűbb témakör volt a karaoke, ugyanakkor nem ez tükröződik a conos visszaemlékezésekből, blogpostokból. Kicsit furcsálltam, de örülök, hogy Amina ennek véget vet. ^^ Nagyon jó kis 1 oldalas bemutatócikket írt a karaokéról, az egész történetéről, és kapunk egy pár hasznos tanácsot. Egy pár mondatot meg is mosolyogtam. Amina beszélt nekem arról, hogy ír a Mondóba egy karaokés cikket, és ha jól emlékszem, ezzel egy sorozatot indít el? Nem lenne rossz dolog.

Meg voltam lepve, az Europarkból kiérve összefutottam Dakival. Épp forgalomban volt vezetni (most szerzi a jogosítványát), amikor kiszállt a Határ útnál. Megmutattam neki a Mondós karaoke cikket, az volt az első dolga, hogy a képek között megkeresse magát Lam'O-val. ^^' De tetszett neki. Úgy tűnik, áll még az ajánlat, hogy meghívtak engem a Nyugati mellett levő Wasabi étterembe. Mondta, hogy ilyen "All you can eat"-féle szolgáltatás van, nem lenne rossz. Bár most néztem meg a honlapjukon az árakat, végülis egy alkalomra miért is ne? A legdrágább 5490 forint, legjobb lesz erre felkészülni, pláne ha nincs benne a korlátlan italfogyasztás... De egyszer simán lehet egy ilyen, úgyis valahányszor elmegyek egy ilyen étterem mellett, többször elképzeltem, milyen ételek vannak ott, biztos nagyon jó lesz. A metrónál a Nagyvárad térnél szállt ő le, én meg továbbmentem egészen a Gyöngyösi utcáig.

Különben azért mentem el az Europarkba, mert kijött a Líra könyvesboltban összesen a 10.000 forintos vásárlás, és kaptam egy törzsvásárlói kártyát, mellyel 7% kedvezménnyel vásárolhatok a Líra könyvesboltokban. Lehet, hogy nem hangzik olyan soknak, de ha már van ilyenre lehetőség, akkor miért ne?

Nincsenek megjegyzések: