2010. október 21., csütörtök

Eredeti Okui Masami: NEEI CD

Amerikai eBayen szoktam nézni az Okui Masami CD-ket, és ha találok olcsón, akkor arra lecsapok, persze ez csak kb. negyedévente fordul elő. Most megadatott. ^^ A NEEI CD-t találtam meg 7 dollárért, +7 dollár volt a regisztrált légiposta, ami szerintem japán viszonylatokhoz képest nem is drága. És aki rajongó, az tudja, hogy a NEEI nem egy akármilyen album. Egyrészt, mert az összes albuma közül ez érte el a legjobb helyezést az Oricon charton, 11. lett az első héten, másrészt az album tartalma miatt. Ez az énekesnő 6. stúdióalbuma, és bár az első 5 albumon is vannak szomorúbb, komolyabb dalok, de ez az első olyan album, ahol igazán kiénekli a fájdalmát, szerelmi bánat, az emberekben, barátokban való csalódás, énekel azokról is, akikre tényleg, mindig számíthatott, amikor bármi gondja volt, és azért nem felejt el mosolyogni. ^^ Szóval nagyon komoly alkotás ez a lemez, annyira élethűen énekel a bánatairól, hogy még én is megérzem. Ahogy Amina is írt a blogjában, hogy neki KOKIA mit jelent, szinte én is ezt tudom mondani Masamiról, én már nem egy egyszerű rajongó vagyok, annyira átérzem a dalait, mintha tényleg az én szívemből énekelné ki a dalokat, csak sokkal professzionálisabb módon. Nagyon-nagyon sokat kaptam tőle a dalai által, amit még soha senkitől nem kaptam, velem örült boldogságomban, velem sírt, amikor bánatos voltam, és a szövegeit lefordítva, olvasva merítettem erőt. Lesz egy jópár dal erről az albumról, ami igencsak szép helyezést fog elérni.

Különben már az album címe is sejtethet valami komolyságot, ugyanis utánaolvastam, és ha jól értelmeztem, a NEEI az egy japán indulatszó, akkor mondják, ha valakit nagyon hiányolnak, nagyon keresnek valakit. És ezt logikusnak tartom, mert néha tényleg énekel egy emberről. A képen különben alul maga a CD látható, bal oldalt felül egy matrica, adták mellé. ^^ Jobb oldalt felül meg egy ilyen megrendelőlap. A B-Day VHS, és a NEEI CD egy napon jelentek meg, és ha megvan az egyik, a másikat akciósan kaphatod meg, valahogy úgy vettem ki az írásból, hogy 1000 yen kedvezmény jár. De most nagyon boldog vagyok, hogy ilyen olcsón, ilyen jó CD-t sikerült beszerezni. ^^

Nincsenek megjegyzések: