2010. október 3., vasárnap

MondoCon 2010 vasárnap

Reggel lemegyek, megkérdezem Lam'O-t, hogy mi történt a versennyel, mi lett az eredmény, de talán nem kellett volna? Kicsit mérges lett, meg hallottam, hogy nagyon sokan panaszkodtak az első helyezettre. De legalább nem hiába, mert láttam a fórumon, hogy komoly változtatások lesznek a következő karaoke versenyeken. Én leginkább ezt a gyors-lassú számválasztást mosolyogtam meg, mert pont a verseny alatt beszéltük Duonggal, hogy nem lehet ugyanúgy énekelni egy lassú és egy gyors számot is. Erre mindenképp nagyon jó megoldást talált ki a zsűri. Nekem is azzal volt a legfőbb problémám, hogy bevették az 1. helyezettet (legalábbis most ez nagy baj volt) zsűritagnak, ezt eltörlik. Meg sok apróság, akit érdekel, nézze meg a fórumban, a 2010 MondoCon, Hungexpo témakör megbeszélendő dolgok topicjában vannak, ott lapozza fel a 18. oldalt. De viszont, ha tényleg igaz az, hogy elvileg azért nem Lam'O és Daki lettek az elsők, mert akkor hogy osszák meg a kupát... Ez Lacinak nagyon rosszul esett. És nem a kupának a hiánya fáj neki, ez tény, hanem, maga a cím, hogy egy jó dallal elsők lettek volna. Szerintem azon vesztek volna össze a legkevésbé, hogy kinél legyen a kupa.

Tehát ez volt reggel. Olyan fél 9 fele indultunk el, elmentünk a 151-es buszhoz, azzal elmentünk egész Kőbánya alsóig, ott a hármas villamosnál találkoztunk Dakival, és négyesben sétáltunk volna el a conra, de Lam'O és Duong egy kínai étterem mellett jutott eszükbe, hogy éhesek. Addig Dakival előrementünk, és vele beszélgettünk a versenyről. Azon meglepődtem, hogy megkérdeztem, hogy hányadiknak látott, erre mondja a 7-10 helyezett körül. Aztán később kiderült, hogy 17. lettem... Érdekesen szedte szét a számot. ^^' Amikor ott voltunk a Hungexpónál, felhívott Leea, hogy hol vagyunk, mindjárt ő is odaér. Kicsivel később meg is érkezett. Tegnap a KOKIA beszélgetés alatt a Leea mellett ülő két lánynak nem kellettek már a 2 napos con jegyei, ezért felajánlotta Duongnak, a másik meg Lam'O-hoz ment. Amikor megjöttek ők is, szépen kifizették, és bejutottak. Amikor bent voltunk, szembetalált minket a "Yaoi-vonat", Leea már gondolatban keresett valamit, amivel leüthetné őket. Segítettünk volna neki. De mi volt a durva? Egy másik Yaoi csapat buborékokat fújt, és a Yaois táblájukkal "találták el" a buborékokat. Van olyan, hogy az intelligencia szintet egy kézen is meg tudnánk számolni... Szerencsére gyorsan bejutottunk, ismét rohantunk a karaoke terembe. Lam'O látta, hogy már fél emelettel feljebb vagyok, megpróbált felmászni, de nem sikerült. ^^' Felmentem, elkértem Tukitól az eredményeket, de azt mondta, hogy nincs itt. Látszik, hogy nem büszke az eredményre, mondtam is neki, hogy egy páran beszéltük, hogy kéne egy ún. alternatív eredményt összeállítani, ahol nem vesszük figyelembe Lyraevi pontozását, akkor mi lenne a vége. Sok karaokésnak kiverte a biztosítékot a végeredmény, a legerélyesebb Neela volt, köszönet neki, hogy kiállt értünk. ^^

Most csak egy dalt énekeltem: Suara: Friends, jó volt énekelni. Utána Nighttal beszéltem négyszemközt. Nem győzök köszönetet mondani, azoknak, akik segítettek, hogy a legjobb döntést hozzam meg. Amina, bagszi, Necrokid, Neela, Night, egy életre az adósotok vagyok. ^^ És végül hiába éreztem azt, hogy háborúba indulok, nem történt semmi. És ez így a legjobb. Aztán én még nézelődtem, a konzolrészeg most is lehengerlő volt. Volt Super Nintendo is! Super Mario World volt benne, két lány játszott vele, az egyik elakadt a Yoshi's Island 3. pályáján, segítettem neki. Arra nem jött rá, hogy fel tudja venni az Y-gomb nyomva tartásával a tekiket, megoldottam neki.

Aztán még sokat beszélgettünk a karaoke teremben Lam'O-val és Dakival, majd később Tukival kiegészülve, megbeszéltük, hogy képzelték el a későbbi versenyeket. Jól hangzanak az ötletek. Nemsokára eljött a 13:30, amikor zenekvíz volt. Ez az első alkalom, hogy én is részt vettem. Hárman voltunk, és az ASC PROJECT nevet találtam ki, melyet Karasz Attila, Long Vu Duong és Nguyen Bao Loc alkotott. (Ezt Tukinak írtam, ha esetleg nem tudná elolvasni a neveket. ^^') A zenekvíz vége után már sokan mentünk haza. Mi még előtte szétnéztünk az árusok között a 25-ös csarnokban, Lam'O-ék vettek egy pár akciós mangát. Aztán mentünk is haza. Én Neeláékkal mentem a 100-as busszal, a Pillangó utcánál egyedül leszálltam, és hazajöttem.

A tegnapi kfn bemutató előadáson megtetszett az a Ranma 1/2 dal, mellyel Tuki mutatta be a karaoke készítés fortélyait, meg is kerestem. Lambada Ranma a címe. Először a DoCo könyvtáramban kerestem, de ott nem volt, majd szétnéztem a Gendou-n. Az oldal szerint Operatic Troupe nevű formáció énekli a dalt. De nagyon tetszik, már vagy 1 órája csak ezt a dalt hallgatom ismételve. ^^

Nincsenek megjegyzések: