2010. október 7., csütörtök

Super Mario All-Stars Európában Wiire is!

Teljesült a vágyam, december 3-án megjelenik a Super Mario 25. születésnpjára kiadott játék Európában is! Nagyon remélem, hogy itt is olcsó lesz, tökre meglepődtem, hogy Japánban milyen jó ára van, kb. 2.500-3.000 jen körül láttam az árát,  holott a szigetországban egy teljes árú játék 6.800 jen. Nagyon remélem, hogy nálunk kb. 7.000 forint lesz, és akkor szerintem befigyel nálam karácsonyra. ^^

És akkor megismétlődik nálam 1993. december 21-e, amikor megkaptam a Super Nintendót Super Mario All-Stars játékkal. Az életem egyk legemlékezetesebb karácsonya, mely 17 év után lehet, hogy ismét reneszánszát fogja élni.

És már kép is van az EU-s játékról:

Tegnap voltam bagszinál, kipróbáltam a Wii Partyt. Azt kell mondjam, hogy beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Lehet, hogy igényesebb a Mario Party széria, de a Wii Partyban több a lehetőség. És ma voltunk a WestEndben a Media Marktban, pont tették ki a Wii Party készletet, tökre le voltunk döbbenve: Akárcsak a Wii Playhez is, a Wii Partyhoz is jár Wiimote!!! És 12.990 forint! Ez baromi jó ár, egyszer biztos, hogy megveszem!

Nincsenek megjegyzések: