2011. december 25., vasárnap

Lemerült Super Mario 3D Land ending

Nekem nem volt olyan könnyű a Super Mario 3D Land 8. világa. Mindegyik pályán megjelent a fehér Tanooki farok, de hogy fokozzuk az élvezeteket, a P-szárnnyal is találkoztam mindenhol, és vagy 40 Game Overem volt összességében, mire eljutottam a nyolcas világ nagy kastélyáig. Látom, nagyon bejött az Ocarina of Time-ból a többszöri végső harc, több helyen is láttam már. Ugyan Bowsernek csak egy alakja van (illetve van még a Dry Bowser, de az majd később) de igazából nagyon epicre megcsinálták a végső harcot, de vagy 30× meghaltam, mire sikerült legyőznöm. Szó nincs arról, hogy annyira nem nehéz lenne, csak figyelmetlenség, sietség következtében mindig elvéreztem valahol. A kedvencem a 8-6 pálya volt: Többször volt az, hogy ahogy elindultam, Mariónak eszébe jut, hogy ő most nem engedelmeskedik, lávafürdőt akar venni, mert neki az annyira kellemes. Még zsida mondta a játékról, amikor próbálta, hogy hatalmas, meg imádja, de nem venné meg, mert ezek a 3D-s "optikai csalódások" nagyon bosszantották őt. Nem így fogalmazta meg, de az a lényege, hogy sokszor fordult velem is elő az, hogy úgy voltam vele, hogy ha ide ugrok, akkor földet érek, és döbbenten látom, hogy Mario lezuhan. A másik, amit én vettem észre az az, hogy az analóg kar fala nem nyolcszögletű, mint N64, GC, Wii esetében, hanem, teljesen körkörös, a játék meg, ha lehet mindennél érzékenyebb, és sokszor volt az is a halálom oka, hogy meg voltam győződve arról, hogy jobbra tartom az analóg kart, mégis azt látom, hogy Mario északkelet felé veszi az irányt, megmártózik egyet a lávában. És akkor csak lesek, hogy mi van, miközben meg bosszant, mert ilyenkor ki merem mondani, hogy nem a tudásomon múlt az egész. Az, hogy a többieknek száznál is több életük van, az már csak hab a tortán, amit nem értek. Ahogy fentebb írtam, nekem vagy 40 Game Overem volt, de visszagondolva a játékra, nekem sehogy nem áll össze, hogy bárhol is összeszedhettem volna sok életet. Mert a New Super Mario Bros. az tiszta sor, ott voltak a zöld gombaházak, ott ha szerencsés voltál, akár 12 életet is felszedhettél, ami nem is volt annyira nehéz. De a Super Mario 3D Land... Majd még egyszer végigjátszom, és meglátom.

De mi történt? Elértem a nagy Bowsert, itt is sokszor meghaltam, legyőztem, már alul-felül piros villogással figyelmeztetett a 3DS, hogy baj lesz, de reméltem, hogy van még annyi idő. Legyőzöm Bowsert, és az ending videó alatt lemerül a 3DS... Neem, kicsit sem voltam mérges, senki ne gondoljon ilyenre. De most mondjatok szebb karácsonyi ajándékot a Nintendótól! T_T Az a helyzet, hogy a briteknek, az áldott jó briteknek nem 220V-os hálózatuk van, hanem 380-as, és csak egy átalakítója van nővéremnek, amit a laptophoz használok, ezért húztam a végsőkig. De nem bírta. Én sem bírom már. T_T

Nincsenek megjegyzések: