2011. december 2., péntek

Juunigatsu

Mindenek előtt feltettem Suara: Karin album CD borítóját bescannelve, amikor kitettem az album. Akinek nincs meg, annak itt van:

Suara: Karin BK scans letöltés

Nem az én scannem, nincs is meg eredetiben az album (egyelőre), a nyaa.eu oldalon találtam meg. A LosslessONE újabban ASLossless néven működik.

El sem hiszem, hogy vége a novembernek. Csak egy karnyújtásnyira van a 3DS, a legjobb esetben már jövő pénteken magaménak tudhatom. És pont emiatt vagyok nagy izgalmi állapotban, ma éjjel is csak 4 órát aludtam. Az egy évvel ezelőtti eset jutott eszembe, amikor a Super Mario All-Stars-t vártam ennyire Wiire, és végül meglett. Akkor is 4 órás ciklusokban voltam ébren, és aludtam, de a legrosszabbul akkor 5-én este jártam, amikor hazaindultam, de hogy bírjam az utat, vettem energiaitalt, nem akartam elaludni a metrón. De csak még rosszabb lett: Fájt a fejem, szédültem, izzadtam, és nagyon rossz volt a közérzetem. Úgyhogy szép menet volt. Remélem, a 3DS napjára nem kerülök ilyen állapotba.

Egyébként nem nagyon történi semmi említésre méltó. Újabban egyre többet hallgatom a FLOW-t. El is gondolkoztam, hogy ők miért nem léptek fel soha az Animelo Summer Live-on? Nagyon jó dalaik vannak, nagy kedvencem a Realize tőlük.

Nincsenek megjegyzések: