2011. december 12., hétfő

Mario Kart 7

Istenem, megvan a játék! Így most már teljes a vágyam, amit elterveztem, hogy mit veszek a novemberi béremből. ^^

Nos igen, a 3DS Camera képfelbontása nem javult a DSi XL-hez képest (3DS-sel fényképeztem), de még a színmélység sem javult, amit nagyobb problémának tartok, de most nem ez a téma. A Mario Kart 7 az ilyen, hogyan fejlesszük még tökéletesebbé a tökéletes elődöt kérdésre ad választ. Igaz, hogy ezer lelkesedésemtől és boldogságtól megrészegülten írok most, de egyszerűen túl szép, hogy igaz legyen ez a játék, és mégis. Sokak szerint a Super Mario 3D Land az első olyan 3DS játék, mely igazán megmutatja, hogy milyen egy játék 3D-ben, szerintem abban a játéban annyira nem mutatkozik meg, de a Mario Kart 7 annyira gyönyörű, és csodálatos, hogy szavak nincsenek rá! Na ez az a grafika, melytől hátast dobok. A játék meg már-már a szokásos Mario Kart menet sok új fegyverrel, és magában a játékban is rengeteg extra van. Na de megyek is vissza játszani, csak gondoltam megírom, hogy megvan a játék, és nagy a boldogság errefelé. Este találkozó bagszival és zsidával, úgyhogy a buli garantált!

Csináltam még egy képet a Mario Kart szériáról:

Minden játékosnak kötelező, aki imád szórakozni, bár hova reklámozzam, amikor a Mario Kart Wii maholnap eléri a 30 milliós összeladást? Ennyi ember nem tévedhet!

Nincsenek megjegyzések: