2011. december 5., hétfő

Karácsonyi album ajánlatok

Tényleg, a teljesség igénye nélkül, csak néhány album és kislemez, melyeket nagyon szeretek hallgatni karácsony közeledtével, illetve az ünnep alatt:
  • Okui Masami: angel's voice
  • Suara: Karin
  • Karácsony János: Boldog karácsony
  • Okui Masami: Melted Snow
  • Ohmi Tomoe: Fuyu no Himawari
  • Okui Masami: Olive
Az Olive nem kifejezetten karácsonyi kislemez, de rajta van a SNOWY dal, mely nagyon szép karácsonyra. Igazából én nem szeretem a "túldíszített" karácsonyi dalokat, szombaton délelőtt is voltam a Tescóban vásárolni, és annyira erőltetett volt az az ének, amit hallottam, hogy inkább a vásárlásra összepontosítottam. Meg különben is, hogy manapság mit jelent a karácsony az embereknek, az már más kérdés... De erről majd 24-én.

Csütörtökön volt a Kirby TV channelben az utolsó rész, amit kiraktak, az 51. Tényleg nagyon szép volt. Kirby 1 éve van Cappy Town-ban, és meg akarták lepni. Ám a titkolózást talán kicsit túlzásba vitték. Kirby mindenkinek menni akart, de elküldték, hogy ne zavarják, most nem láthat semmit. Ő meg sírva elhagyta a várost. De Meta-Knight, a titkokzatos lovag felvilágosítja Kirby-t, hogy nem egészen az van, amire gondol. És persze a végére minden szép és jó. Persze ez így túlzottan gyerekesnek tűnhet, de annyira jól megcsinálták. Nem játsza túl Kirby az érzéseit, csak ahogy az egy nézőt (legalábbis engem) elérzékenyít. Nyugi, nem sírtam, csak megérintett. ^^'

Nincsenek megjegyzések: