2010. december 24., péntek

Karácsony

Ezúton is Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek! Remélem, mindenkinek boldogan telik, és azt kapta mindenki karácsonyra, amire vágyott. Én már 3-án megvettem magamnak az ajándékot, a Wiis Super Mario All-Stars tárgyában. Nekem nem is kell más, nem is vártam semmit. Én harmadikán ébredtem úgy, mint egy gyerek, aki izgatottan várja az ajándékot, és ugye, ahogy írtam, majdhogynem az utolsóutáni példányt kaptam. ^^'

A képen levő fa, az én művem. Nem vagyok nagy művésze a fadíszítésnek, amíg apám élt, mindig ő díszítette a fát, de amióta ő nincs köztünk, sőt, már csak kettesben vagyok itt anyámmal, azóta én díszítek egy kisebb műfenyőt magamnak, de ezt is inkább csak a szép emlékek miatt, amit gyerekként éltem meg, mert manapság már tizeannyi karácsonyi láz van bennem, mint rég. Így változok én is. Gyerekként szerintem az élen jártam a karácsonyi lázban levő gyerekek közül, és iszonyatosan tudtam örülni, még a kisebb ajándékoknak is.

De ma már teljesen más számít nekem. Az évek során (leginkább idén, mióta Pesten vagyok) rájöttem arra, hogy egy házat tehetnek széppé a bútorok, a plazmatévé, a ház előtt levő autó, de egy ház attól válik otthonná, ha azzal az emberrel osztjuk meg, akit a legjobban szeretünk. Igaz ez a karácsonyra is.

Itthon meg sok más országban is karácsony a szeretet és a család ünnepe, Japánban viszont a szerelmesek ünnepe. Ez az elmélet is nagyon tetszik nekem, hiszen, ha belegondolunk, mi lehet szebb karácsonyi ajándék, mint akkor megtalálni az igaz szerelmet, vagy szerelmünkkel ünnepelni?

Ezt a rövid postot egy karácsonyi Nintendós képpel zárnám, mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok! ^^

Nincsenek megjegyzések: