2010. december 5., vasárnap

Top 50 Masami Okui #1

DEVOTION

Amikor elkezdtem megismerni Okui Masami teljes diszkográfiáját olyan 2-3 éve, úgy mentem neki, hogy vannak nagyon jó anime dalai, és nagy reményeket fűztem hozzá. Az első nagy rádöbbenés a God Speed album volt, ekkor eszméltem arra, hogy nem akármi az, amit csinál. Aztán jött a második, egyben egnagyobb megdöbbenés, a DEVOTION album, mely olyan nagy hatással volt rám, hogy napokig nem tudtam napirendre térni felette. Ennek legékesebb példája a címadó dal, mely nálam MINDEN Okui Masami dal felett áll! Aki képes csak az énekhangjával az egész termet betölteni, az tényleg nagy dologra hivatott! A dal szépsége... Hallhatóan még magát az énekesnőt is elérzékenyítette, hiszen jól hallhatóan egyszer elcsuklik a hangja, és valahányszor előadja koncerten ezt a dalt, mindig elérzékenyül. Ugyanis ez a dal nemcsak összerezzenti a szívet, hanem megállásra késztet! Hogy ebben a rohanó világban, amikor senki nem figyel senkire, legalább 1 percre álljunk meg, és gondoljunk arra, akit igazán szeretünk, és máris szebb lesz körülöttünk minden! Tovább nincs mit szépíteni, ez a dal így 100%-os, ahogy van, ezt mindenkinek meg kell hallgatnia életében legalább egyszer!

http://www.youtube.com/watch?v=y8t62tGuTM0

És itt a vége! Ezúton is szeretném megköszönni azoknak, akik velem tartottak, remélem sikerült megmutatni valamit abból, miért ő az egyik legnagyszerűbb japán énekesnő! ^^

Nincsenek megjegyzések: