2010. december 30., csütörtök

Eredeti Dare Yori mo Zutto... kislemez

Igazából még most sem hiszem el, hogy megvan ez a kislemez. ^^ Ez tényleg hatalmas kincs, mert letöltésre SEHOL nem lelhető fel. Egészen eddig...

Ma éjszaka is csak valami 5 órát aludtam, olyan fél 9 fele indultam, el, de egy kicsit aggódtam, hogy Tukeinonnak nem-e lesz korai, de 9-re értem a Ferenciek terére, reméltem, hogy akkor már nem alszik. ^^' Amikor felszálltam a 8-as buszra akkor hívtam fel, utána egész úton nagyon izgatott voltam. Szétnéztem a busz ablakából, mert errefele még soha nem jártam. Jó meredek hegyet másztunk meg, mire elértük a Gazdagréti teret. Kellemes környék, el tudnám képzelni, hogy arrafele lakjak. 5 perc várakozás után érkezett meg Tukeinon. De annyira izgatott voltam, hogy hirtelen felindulásból legalább 5 szemüveges lányra gondoltam azt, hogy ő Tuki. :D De aztán természetesen láttam, hogy nem ő az. ^^' Majd a lépcsőnél láttam meg a valódit. :D Kifizettem neki az árát, én meg eltettem a kislemezt. Megmutattam neki a Get along kislemezt is, mert mondta, hogy meglepte, hogy ilyen mini-discekre kerültek fel anno a single-ök. Hát igen, csak 2000-ben nyugati hatásokra váltottak ők is a "rendes" tokos kislemezre. Elbúcsúztunk egymástól, én meg a buszon discmanen hallgattam. Addig nem akartam elhinni, hogy valóban meghallhatom az OFF VOCAL VERSION változatot a dalból, amíg meg nem szólalt az. És igen. De az a boldogságérzet hatalmas volt. Tényleg ez olyan, mint a One Piece-ben, amikor Luffyék megtalálják a One Piece-t, szerintem ahhoz lehet hasonlítani ezt az érzést. El is képzeltem, hogy Okui Masami kiáll a színpadon egy koncertjén, és ezt mondja: "Az első kislemezet akarjátok? Hát megkaphatjátok! Keressétek! Valahol a japán amazonon elrejtettem!" Én megtaláltam. ^^ Örültem, hogy láttam ilyen tokot élőben, ilyet többször láttam webáruházakban, hogy single-öket tokban adják, akkor azt hittem, hogy 2 kiadásban jelentek meg a régi kislemezek, de most látom, hogy a tok tartozék. De hogy találták ki, nem tudom. Alig bírtam kioperálni belőle papírtokot, míg nehezen rájöttem, hogy csúsztatni kell. Szerencsére, nem esett kára a papírnak. ^^ Na, már csak a Yume ni Konnichiwa, ami ennyire megszerezhetetlen, remélhetőleg nem sokáig.

A Dare Yori mo Zutto... egyébként az OVA Fantasia dala. Az OVA nincs ennyire elrejtve, tavaly volt szerencsém megnézni. Egy 30 perces kis történet. Egy srác a főszereplője, Akihiro, aki nem az a tipikusan jóképű fiú, ezért inkább csak fantáziájában ismer lányokat közelebbről. Egy nap iskolából hazajövet belebotlik egy szőnyegbe. A fiút meglepi, mert egyszer képzeletben látta ezt a szőnyeget, amikor egy lánnyal volt. Hazaviszi, leteríti, maga mellé képzeli a lányt, és mit ad isten? Megjelenik előtte a lány valóságban! A lány neve Malon, csak félig ember, mert varázserővel rendelkezik. Azonnal beleszeret a srácba, és úgy érzi, hogy csak vele tudná leélni az életét. Mesél neki a World of Fantasia nevű helyről miközben igen lenge öltözékének köszönhetően megvillannak a mellei. De nem nyugodhat, ugyanis valaki a világából meg akarja őt ölni. Az anime egyszerre ecchi és romantikus is, ami persze nem ritka párosítás. Mint minden ecchi animében, itt sem maradhat ki a humor. Ami engem meglepett, hogy az OVA első 10 perce tele van poénokkal, majd hirtelen megkomolyodik, majd a végére megint vicces lesz. Ez az egy, ami furcsa volt, de egyébként egy kellemes animével van dolgunk. Gyorsan ki lehet végezni, hisz ez az egy rész is csak 30 perc, és ha végignéztünk, élvezhetjük Okui Masami debütáló dalát teljes terjedelmében. Egyszer ajánlom végignézni, talán még meg is tetszik. Bár igencsak bezavar az a lány, aki Akihiro barátnőjének mondja magát... Ha a srác története arról szól, hogy lányokat, hogy képzeletében lát közelről, akkor hogy jön a képbe barátnő? Igen zavaros a történet. Komoly mondanivalóval nem rendelkezik az OVA, inkább keresű üzenettel... Már a '90-es évek elején is voltak hikikomorik, elhanyagolt külsejű otakuk, akik lányokkal csak animékben találkoznak. Kicsit olyan az egész, mintha azt akarná üzenni nekik, hogy nem fontos foglalkozni a külsejükkel, ezzel az életvitellel is lehet barátnőjük! Ezt kötve hiszem. Bár a hikikomori-jelenségről is lehetne hosszasan írni kiben hogyan és miért alakul ki ez a "betegség". Azért nem lehet betegségnek hinni, de pszichológusok Japánban foglalkoznak.

Az OVA nem kapott nagy nyilvánosságot, csak VHS-en jelent meg 1993. november 26-án, így érthető, hogy a kislemez nem került fel az Oricon heti 100-as kislemezlistára. De ez a dalok értékéből mit sem von le. ^^

Nincsenek megjegyzések: