2010. december 3., péntek

Super Mario Bros. 3 titkok

Amiket még én sem tudtam. Érdemes nézni a Nintendo Channelt, mert az én közel 20 éves tapasztalatomnak, is tudtak olyan újat mutatni, hogy szinte felordítottam, hogy "NEM MONDOD! O_O" Három ilyenen döbbentem meg:

  • A NES-es verzióban, ha speed runt csinálsz, akkor sokkal lassabban megy az idő. Ezt nem tudom, hogy találták ki, de úgy tudom, hogy az All-Stars verzióban ezt már korrigálták.
  • Az 5-3 pályán van a jól ismert Kuribo's Shoe. Tudtátok, hogy ha Mosómedve-mez Mario vagytok, és úgy mentek be a cipőbe, hogy szoborrá változtok, akkor sebezhetetlenek vagytok?
  • Több halálhajón is van tűzköpő vas. Mosómedve mezben szoborként rá tudtok ugrani, és a tüzet kvázi "megöljük".

Még egy ilyen, és nyugdíjba vonulok, esküszöm. :D Na jó, 10 óra van, irány Super Mario All-Stars vadászatra!

Nincsenek megjegyzések: