2010. december 10., péntek

Ayumi Hamasaki

Nem vagyok nagy rajongója az énekesnőnek, épp, csak annyit tudok róla, hogy ő az idolok idolja Japánban, az az albuma nem is album, mely milliós eladás alatt van (volt), mégis van egy pár dala, ami nagyon tetszik.

A vietnami lány, aki Németországban él, Vychan, aki Megumi Hayashibara mellett Ayumi Hamasakit is nagyon szereti, az ő hatására kezdtem el még anno a GUILTY albumot hallgatni, és megtetszett ez az album. A kedvencem erről a (don't) Leave me alone. Tegnap (hosszabb idő után) meghallgattam a legújabb albumát, a Rock 'n' Roll Circust, és a Don't look back dala annyira bejön nekem, hogy nem bírom megunni. Nem tudom, mi ihlette az ezeregy éjszaka meséit, és az arab hangulatvilágot a dalban, de nagyon jól meg lett csinálva. :D

Meg Ayumi sokat sejtető hangja is nagyon tetszik. De, mint sokan mások szerintem, én is az Inuyashából ismertem meg. A mai napig azt gondolom, hogy az övé a legjobb ending az animében. Ekkor, 4 éve váltak kedvenceimmé olyan dalai, mint az M, vagy a Free and Easy. Aztán annyira nem hallgattam őt. Idén azért töltögettem le a mindig aktuális kislemezit, mert kíváncsi voltam, hogy lesz-e olyan dala, mely jobban megtetszik, hát sajnos eddig mindegyik parlagon maradt. Az tetszik, hogy a 50. kislemeze az "L" címet kapta (Egy kicsit elsiette az "M" kislemez megjelenését akkor, nem?). Ezen a Last Angel, ami jó.

Csak ennyit akartam közölni, hogy van egy nagyon jó dala. ^^

Nincsenek megjegyzések: