2010. augusztus 3., kedd

angela: Aoi Haru kfn

Nehezen, de elkészült a dal karaoke fájlja. ^^ És még így sem merem 100%-osan tökéletesnek mondani, szerintem Tukinak lesz még apró igazítanivalója rajta. De annyira jó volt a szám, hogy, hogy egyáltalán nem zavart, hogy nehéz volt, mert nagyon élveztem az időzítést. Fantasztikus ez a dal. És ahogy Tuki megígérte, és ha tényleg megtanulja, ő lesz a MondoCon sztárja. :D Ezt is megmutatnám print screen formában, hogy mutat a leggyorsabb része. Na nem kell meglepődni, én sem tudok ilyen gyorsan space-t ütögetni. A módszerem az volt, hogy az első gyors szótagnál elkezdtem random ütögetni a space-t, ha végeztem, akkor visszahallgatom, és PONT OTT, ahol az utolsó szótag elhangzik, ott megállítom, és elkezdem állítgatni a szótagokat. Először azt hittem, hogy lényegében mindegy, mert annyira gyorsan mondja, hogy nincs már ritmusa. Aztán utólag, ahogy megnéztem a KaraFunban teljes képernyőn, ott láttam, hogy ez nem egészen van így, erre gondoltam, hogy Tukinak lesz egy kis dolga vele, remélem örömmel fogja javítani. ^^ Különben Lam'O mondta, amikor látta az Utawarerumono: adamant faith kfn-emet, hogy lehetne díszesebb is a munkám. Hát most megkapja! Most keményen megkapja, pláne, hogy az a hír terjed róla, hogy jól mennek neki a gyors részek megtanulása, neki is ajánlom, hogy tanulja meg. Leea meg szerintem már ki van erre képezve, neki ez semmiség lesz. Örültem, hogy már most tetszik a karaoke fájlom, jó tanulást hozzá mindenkinek. ^^

Nincsenek megjegyzések: