2010. augusztus 11., szerda

Éjszakai ténykedések

Így jár az, aki rossz alvó, és csak teljes csendre tud elaludni. -_- Valahol itt a közelben ciripelt egy tücsök, és annyira hangos volt, hogy csukott ablakon is behallatszott, és nem tudtam aludni tőle. És mivel reggel 6-ra kell ma mennem, ezért nem is nagyon erőltettem. Sokkal rosszabb 1-2 órát aludni, mint semmit, mert akkor még fáradtabb vagyok.

Persze az időt sem töltöttem tétlenül, megpróbáltam felvenni az énekemet az őszi MondoConra. Úgy tűnik fáradtan nemigen lehet jól énekelni, nagyon nehezen jöttek ki a hangok. Aztán egy idő után jobb lett, de már nem éreztem akkora erőt magamban, hogy folytassam, úgyhogy majd később, jövő vasárnapig úgyis van még idő. Különben végleg eldöntöttem, hogy az Utawarerumono: adamant faith dal lesz majd.

Most ismerkedek angela: Land Ho! albumával. Kellemes darab, ha többször meghallgatom, biztos jobban meg fog tetszeni, mondjuk már így is van egy pár dal, amire azt mondom, hogy ez igen! Egyébként van egy történetem angela kapcsán. Mint annyi anison előadó, angela is megfordult Okui Masami: @Tunes. TV műsorában, annak van egy olyan blokkja, mely a Roots Tunes nevet kapta. Röviden az a lényege, hogy a meghívott vendég egy CD-vel mutatja meg, hogy mi volt az a zene, ami arra inspirálta őt, hogy énekes legyen. Tehát, a címet megmagyarázva honnan gyökerezik az énekesi karrierjük? És hát Okui Masami nehezen tudta leplezni meglepettségét (negatív értelemben) és értetlen arcát, amikor az angela énekesnője atsuko felmutatta Madonna: True Blue albumát, és beszélt a Papa Don't Preach dalról. Persze Masami tiszteletben tartja, hogy valaki ezt szereti, csak szerintem atsukótól nem ezt várta. Okui Masami különben köztudottan nem szereti azokat az énekeseket, együtteseket, akik elsősorban a botrányoknak köszönhetik a hírnevüket, és nem a tehetségüknek, így azt hiszem érthető, hogy mi lehet a véleménye Madonnáról.

Nincsenek megjegyzések: