2010. augusztus 31., kedd

Énekes vagy sztár?

Nagyon nem mindegy. A mai metropolban, láttam egy hirdetést, mely valahogy így szólt: "X-Faktor: Nálunk a győztesből sztár lesz!" Na ekkor gondolkodtam el bizonyos dolgokon. Ugyanis az ember akkor tud igazán boldog lenni, ha követi az álmait, még akkor is, ha mások esetleg őrültnek nézik miatta. És ekkor fordult meg a fejemben az a gondolat, hogy én énekes akarok lenni, nem sztár... Különben ezért (sem) nézek se kereskedelmi adókat, sem tehetségkutató műsorokat, mert itt már rég a felhajtásról szól minden. Olvastam fórumokon teóriákat ezekről, de ezeket azért nem írom meg, mert sehol nincs kőbe vésve, hogy így van ez. De az biztos, hogy itt is csak a felhajtásról szól az egész. Meg lehet nézni az előző tehetségkutatókat, hogy ki tudott fennmaradni. Már csak azért sem nézem ezeket, mert nekem Japánban születtek meg a csillagok. Hayashibara Megumi, Okui Masami, Suara, Ohmi Tomoe, angela, Kajiura Yuki, ALI PROJECT, és még sorolhatnám. Náluk jobbat úgysem tud senki, nekem ők a megasztárok.

Nincsenek megjegyzések: