2010. augusztus 7., szombat

Ázsia konyhaközelben

No, azért vásárlóként még mindig jó a Tesco. ^^'

Az utóbbi pár napban vásároltam egy pár dolgot, hogy egy lépéssel közelebb hozzam az ázsiai konyhát. Aminek örültem, hogy végre tudtam venni gyékényből készült tányéralátétet. Ennek ára 99 forint, és Vietnamban készült. Ma néztem, már 149 forint. Meg ekkor láttam, hogy lehet kapni bambusz evőpálcikát, 10 pár 299 forint, és mivel tartósnak tűntek, gondolkodás nélkül vettem egy csomaggal. Így otthon is gyakorolgatok evőpálcikával enni. És azt kell mondjam, hogy mostanra egész jól megy, miután mutatták, hogy kell használni. Csak a hüvelykujj használatával nem vagyok tökéletesen tisztában, hogy az most az alsó, vagy a felső pálcikán kell lenni, aztán arra jutottam, hogy mindkettőn egyszerre. Ha az alsón van csak, akkor a felső kiesik a kezemből, ha pedig a felsőn van, akkor meg az alsót nem tudom rendesen használni.

Meg ma vettem egy japán sült tésztát, Nissin Yakisoba Deluxe a neve. Ezt is az a cég gyártja, mely a Smack leveseket. Mint ahogy benne van a termék nevében, hogy ez nem leves (yaki=sült, soba=tészta), de tésztaételként kiváló. Ma megfőztem egyet, és amikor megszagoltam a szószt, örömömben felkiáltottam, hogy ez az az illat, amit annyira imádok! Nővérem férje (tehát a sógorom) csinált egy párszor sült tésztát, annak volt ilyen illata / íze, mert ízre is fantasztikus volt, szóval én ajánlom mindenkinek. ^^

Nincsenek megjegyzések: