2010. augusztus 14., szombat

Konzol-körúton

Ma bagszival voltunk konzolboltokban. Eredetileg 8.30-ra beszéltük meg a találkozót, de mivel későn aludtam el, nem bírtam időben felkelni, így 9.30 lett a találkozó időpontja az Örs Vezér Terénél. Először a 32-es busszal mentünk a Game Citybe, de szinte az összes játékukat kivitték a Pecsába a piacra, így nem láttunk sok mindent. A hármas metróval mentünk utána a Nyugatiba, mert a WestEndben a Douglas üzletben cserélt magának órát. Én közben nézegettem a férfi parfümöket, és megszagoltam egy párat, komolyan nem értem, minek ennyi "illat", egy pár kifejezetten kellemetlen számomra, hogy az árukról ne is lelkesedjek. Utána felmentünk a Media Marktba, nem sok mindent láttunk. Bár a sok 1.999 forintos Hayao Miyazaki Anime DVD-re lecsapnék egyszer. Jól emlékszem, hogy egyszer volt valami gyűjtői kiadás, melyben az összes Miyazaki film megvolt? Utána átmentünk volna a Multiformatba, de a kapu valami miatt zárva volt, így csak a Colin Console-ba mentünk el. Bagszi valami hihetetlen jól járt. Pokémon játékokat vett DS-re valami eszméletlen olcsón. Ha dupla áron eladná, még akkor is lecsapna rá bármely Pokémon fan. Ezután a 4-6-os villamossal mentünk el az Oktogonig, majd az egyes metróval a Pecsáig. Döbbenet valahányszor a földalattin utazok, tisztára olyan a hangulata, mintha 50-60 évet visszamentünk volna az időben. Persze tudom, hogy ez Közép-Európa első földalattija, talán 1907-ből? Nagyon tetszetős. A Széchenyi fürdőnél kicsit eltévedtünk, de hamar megtaláltuk. Bagszi vett magának Pokémon TCG lapokat, én üres kézzel jöttem ki onnan. Megfogadtam, hogy ha veszek valamit az is csak Super Smash Bros. lehet Nintendo 64-re, de nem volt. Más meg amúgysem kellett. A közelben van egy kínai gyorsétterem, megbeszéltük, hogy odamegyünk ebédelni. Bagszi rizzsel evett valami csirkés ... Nem tudom mit. T_T Én meg sült tésztát ettem szezámmagos csirkével, mellé erős-savanyú levest. Megint nagyon jót ettem. ^_^ Meg jó ázsiai (gondolom elsősorban kínai) zenék mentek. Onnan mentünk át az Europarkba az egyes villamoson és a hármas metrón át.  Már lassan külön bérletet válthatnék a Határ útra. ^^' Az Europarkban megmutattam bagszinak is a 300 forintos mangákat. Star Treket vett, de azt sem magának. Ott néztem a Manga című könyvet, hogy megvegyem-e vagy sem? Bagszi nem túl sok jót hallott róla, én meg úgy voltam vele, hogy csak egyszer kéne megvenni... De végül otthagytam. Kell másra a pénz. Viszont Bagszi a Játékkuckóban (a mozgólépcső mellett) vett magának Wiimote-ot 6500 forintért. Jó vétel volt. Egy kis InterSparos körút után elmentünk megnézni a Sárkány Centert. Bagszi mondta, hogy volt már ott egyszer, de szinte semmi más nem volt, csak ruha, ruha, és ruha. De mondtam neki, hogy láttam, hogy mintha lenne ott egy élelmiszerbolt ázsiai ételekkel, és mondtam, hogy nézzük meg. Hát elmentünk oda. A 98-as (vagy 200-as, stb.) busszal el kell menni a Felsőcsatári útig és ott van. Megnéztük azt a boltot, hát csalódás volt... Csak ramenek meg tészták voltak. Én olyat képzeltem el, amit Liverpoolban láttam, van hatalmas Tesco-méretű hipermarket CSAKIS és kizárólag ázsiai ételekkel. A választék finoman szólva hatalmas. Ott voltak országokra bontva az ételek a gondolákon (Kína, Japán, Vietnam, Thaiföld, Indonézia, stb.). Hát valami ilyesmit képzeltem el, csak kisebben. Csak az áruk többsége bármely boltban megvásárolható... -_- Viszont vettem 5 tasak rament 99 forintért, amilyet eddig nem találtam máshol. Szinte minden vietnamiul van ráírva, tehát minden egyes szavát értem... Átentünk a piaci részlegbe, hát tényleg ruha hátán ruha, és komolyan nem értem, hogy minek ennyi. Látunk egy ruhás standot, pár méterrel odébb szinte ugyanazokat találjuk meg. Így nincs sok értelme. Biztos van még elrejtett zuga a Sárkány Centernek, de igazából porcelánkanalat akartam venni, amivel a leveseket szokták enni a kínaiak. De ez most kimaradt, nem is tudom, hogy egyáltalán lehet-e olyat kapni valahol. Majd még megnézem. Itt elváltak bagszival útjaink. Én hazamentem, ő pedig a másik irányba.

Kapom a hírt, hogy mind a ketten, akiknek elvileg nem lett volna jó a jövő szombat, elnézték a naptárt... Végül is örültem neki. Akkor 20-a nekem itt nagytakarítással fog telni, meg utánanézek, hol és mennyiért tudom kivitelezni az apró meglepetést, amit erre a napra terveztem, igyekszem a lehető legolcsóbban a lehető legjobbat kihozni.

Nincsenek megjegyzések: