2010. június 26., szombat

Az első tapasztalatok

Hát itt vagyok Budapesten. ^^ Illetve most Békéscsabán vagyok, de már kiköltöztem Pestre. Egy nagyon jó kis lakást találtam, az ideális egy-két embernek. Minden rezsi fogyasztás szerint megy, úgyhogy sokat lehet spórolni. Végül a 17. kerületbe kerültem fel egy nagyon nyugodt, kellemes helyre.

A házban elég sok minden van,bútorozott, gépesített, tegnap a Tescóban csak egy pár alapvető dolgot vettem. Internet, TV nincs, effelől érdeklődtem a Pesti úti Tescóba a T-Home irodánál, hogy hogy van ez. Hát nincs jól. -_- Elég drága, és nagyon ránk akarják tukmálni a vezetékes telefont. Csak épp kedvező ajánlatuk nincs. Digitális TV, és 5 megás net 9000 forint körül van, ehhez képest a Digi TV 25 megás nettel, és TV-vel sincs meg 5000 forint. Ezek után azt hiszem, érthető, hogy miért választanám inkább a Digit. Mobilinternetet is néztem most itt Békéscsabán, hát az sem rózsás. Mert most vagy előfizetéses vagy, és kapsz ingyen USB stick-et, de 2 éves a hűségidő, vagy feltöltőkártyás, de akkor meg az USB stick kerül 10.000 forintba, úgyhogy ez is ugrott. Lehet, hogy majd megkérdezem még a főbérlőt, mert azt mondta, hogy van internet, de nagyon gyenge, s jobb lenne, ha a saját nevemen lenne. Szóval nem tudom, ezt majd még megbeszélem vele. Jövő héten is hazajövök, mert kell segíteni, akkor már okosabb leszek, és megbeszélek itthon is mindent. Addig meg internet-helyeken a fővárosban majd leülök egy fél órára böngészni, Pesten még sok van, amúgyis keveset vagyok otthon, járkálok a város össze-vissza. ^^' Úgyhogy egyelőre ennyi, úgy tűnik eddig minden rendben van.

Nincsenek megjegyzések: