2010. június 6., vasárnap

Mario Kart Wii eredmények

Régen játszottam offline Mario Kart Wiit, és egyre csak tervezgetjük az utolsó Budapesti kalandomat, lehet, hogy már szerdán reggel megyek? Mi lenne, ha az lenne a célkitűzésem, hogy szerda reggelig meglenne a két csillagos státusz? Igencsak szépen mutatna a nevem mellett, és ahogy játszottam, arra jutottam, hogy egyáltalán nem kivitelezhetetlen.

Most két eset van, nagyon sokat fejlődtem, vagy könnyű lett a játék, mert nagyon jól ment. Három helyen szereztem meg a két csillagot, sőt Mirror Flower Cupban meglett a három csillag is. Kitűztem egy ilyen célt magam elé, hogy mindenhol megszerezni a három csillagot, mert a baráti köröm nagy Mario Kartosai szerint lehetetlenség csalás nélkül összeszedni a három csillágot mindenhol, és be akarom bizonyítani, hogy ez nincs így. Na persze ez nem lesz könnyű feladat, hisz igazából én magam sem tudom, hogy mire kapunk három csillagot. Talán arra, ha sok helyen driftelünk, ha manualra állítjuk a kocsit / motort? Én mindig automatikusra állítom, biztos hogy ki lehet tanulni a tökéletes driftelést, és akkor csak ajándék a Turbo Boost, de addig, amíg az ember nem tanulja meg használni, addig a gyorsítás csak egy kompenzáció, hogy azért mégse veszítsen az ember semmit. De meg lehet tanulni biztosan, ha rááll az ember. De már csak hat helyen nincs meg a két csillag, azt szerintem meg fogom tudni csinálni az elkövetkezendő pár napban.

Nincsenek megjegyzések: