2010. június 1., kedd

Egy új kezdet

Talán most már végleg eldöntöttem, hogy itt folytatom a blogolást, és ezzel egy hosszú átalakulási folyamatot zárok le. Kezdtem 2008. április 12-én a The Legend of Zelda bloggal. Akkor, mint nagy Zelda-őrült. Akkor nagyon ment, hogy írjak a Zeldákról, sőt egyre inkább csak belendült, de alig több, mint egy év után jött egy változás, amikor leálltam a Zeldákkal, és visszatértem a Mariókhoz. Hogy miért? Erre így nincs magyarázat. Egyszerűen csak átálltam. Aztán már nem is volt annyira Zeldás a blog, mint ahogy elindult. Magyaráztam ezt azzal, hogy komplex Nintendós blogot akartam írni. De aztán meg már annak sem igen állta meg a helyét, mert jöttek más témájú blogpostok is. Aztán arra jutottam magamban, hogy egy teljes blogváltás lenne a megoldás. Hogy a WordPressnek hány előnye van a blogposttal szemben, azt inkább ne is firtassuk, hát ég és föld a kettő. Ami nagyon nem tetszett a blog.hu-ban, az, hogy a kép csak 600-as szélességű lehetett maximum. Tehát a képek átméretetése… Kicsit fárasztó volt már egy idő után. Itt a WordPressben meg olyan van, hogy ha akarjuk, ő maga kicsinyíti le a képet, és ha rákattint az, aki olvas, és rákattint a képre, akkor megnézheti teljes méretben is, ami akár több ezer pixel széles is lehet. És ez még csak egy apróság, ami nekem előny, de mennyi mindent lehet itt csinálni, csoda, hogy ingyenes ez a blog. Aki kicsit jobban ért a HTML-hez, meg a netes bűvészmutatványokhoz, akár nagyobb honlapokat megszégyenítő oldalt is csinálhat.

Szóval, ha az elszántságom is úgy akarja, akkor mától itt folytatom. Nintendo, Anime, Manga, Jpop, stb… négy szóval minden, ami engem érdekel. És ha tetszik, amit írok, hát tarts velem!

(Megjegyzés: Ez volt az első blogpost a Wordpress-es blogban, amikor eldöntöttem, hogy végleg átköltözök oda.)

Nincsenek megjegyzések: