2010. június 3., csütörtök

Kisebb bevásárlás

Ma délelőtt a Csaba Centerben vásároltam, szandált kerestem magamnak nyárra. Az egyik cipőboltban találtam egy párat, de olyan drágák voltak, hogy szinte azonnal letettem róla, pláne azután, hogy több üzletben is szétnéztem, és nagyon kevés volt, azok sem voltak az igazik, azok gondolkodtam, hogy egy jobb papucs is megfelelő lesz nyári viseletre. Az egyik sport üzletben találtam egy számomra megfelelőt, ami nem is volt annyira drága, és kényelmes a viselete.

Most már nagyon komolyan tervezem a macskatartást, és hogy minél többet tudjak meg rólunk, vettem egy könyvet: Macskatartók nagykönyve. Nagyon jó, minden részletre kiterjed, hogy kell bánni kölyök macskákkal, felnőtt macskákkal, ivartalanítás, szaporodás, betegségek jelei, stb, stb, képekkel illusztrálva. Meg vettem még Naruto 6 mangát, bővítve a mangagyűjteményemet.

Szerintem ma már itt nem lesz több nagyobb bevásárlásom, most már sokkal inkább a költözésre, a jó albérlet keresésére és munkahely keresésére összpontosítok.

Nincsenek megjegyzések: