2008. április 28., hétfő

Twilight Princess – Wolf Link

Sikerült túljutnom azon a részen, ahol GC-n félbehagytam, méghozzá ott, ahol először harcoltam három árnyékkal egyszerre. Jó volt másodjára is Hyrule Castle-ben járni, bár Midna nem valami kedves. Eléggé távolságtartó és lekezelő a viselkedése. Annyira nem volt nekem könnyű a kastélyban, mert sokszor meghaltam, amikor rámtámadtak ott a kis árnyékok, akkor beleestem a vízbe. És onnan egyrészt nagyon nehéz támadni, másrészt meg kimászni is nehéz, amikor állandóan támadnak, és az a 3 szív könnyen elvész. De végül kijutottam a kastélyból. Aztán a faluban megszerezni a kardot és a pajzsot. Tök jó volt beszélgetni a kutyával, a macskával és a tyúkkal. 😅 Aztán visszamentem a Faron Woodsba, itt harcoltam először a három árnyékkal, itt hagytam abba GC-n. Érdekes, egyébként GC-n eléggé megszenvedtem ezekkel a nagy árnyékokkal, itt meg tök könnyen ment. Nem tudom, hogy most vagy meg van nehezítve a GC verzió, vagy én nem csináltam ott valamit jól (inkább ez a sanszos). Aztán elkezdtem gyűjtögetni a láthatatlan könnyeket. Mindig volt itt valami kisebb elakadás, de alapos szétnézés után mindig rájöttem a titok nyitjára. És itt mentettem, ahol másodjára harcoltam a három nagy árnyékkal. Nem tudom, hogy mi lehet a hiba, de itt mindig meghaltam, pedig ugyanúgy kivégeztem őket, de az volt a furcsa, hogy miután kettő meghalt, azok ketten újjáéledtek. Aztán a B gomb nyomva tartásával probáltam védőburkot képezve magam körül menekülni, de az egyik árnyék valahogy behatolt a védőburokba és elvette az egy szívemet. Szerintem majd holnap folytatom, akkor megpróbálok rájönni arra, hogy mit hibázhattam el. Pedig már csak két láthatatlan könnycsepp hiányzik. Aztán megszűnik a alkony, és tippem szerint visszakapom az eredeti alakomat.

Nincsenek megjegyzések: