2008. április 27., vasárnap

The Legend of Zelda: Ocarina of Time – VÉGIGJÁTSZVA!!!

És sikerült! A Ganon’s Towerről még nem írtam. Azt mindenképp tudni kell róla, hogy nagyon szórakoztató. És egyáltalán nem nehéz! És nagyon élvezetes! Aztán Ganondorf! Az első része.. hát! Nehéz is, meg nem is! Az a lényeg, hogy Phantom Ganon alapjából kiindulva Ganondorf is labdát lövell is, is teniszezni kell vele úgymond. Viszont, ha itt eltaláltuk akkor fényes karddal kell megsebezni. A célzás pontosságára nagyon kell ügyelni, mert csak egy esélyünk van. Ha eltaláltuk, akkor oda kell menni hozzá, és karddal döfni, ahogy éred! Egyvalamit megtapasztaltam: Annak ellenére, hogy a Biggoron Sword 2× annyit sebez, édesmindegy, hogy melyiket használod. Ugyanis a Master Sworddal egy alkalommal kb. 5× lehet megsebezni, míg a Biggoron Sworddal kb. 2×-3×. De én a Biggoron Swordot ajánlom, mert amikor teniszezünk, akkor ugye annak nagyobb az éle, ezért nagyobb felületen lehet visszaadni a támadást. Viszont van egy óriási nagy szemétség: Ugyanis Ganondorf nem mindig labdát ad ki, hanem van úgy, hogy óriás gömböt, és azt 1: Nem lehet visszaverni, 2: Mindenképp eltalál, hiába térek ki előle. Ugyanis ez 5 kicsi fénycsóvává válik szét, amiből 1 MINDENKÉPP eltalál. És ami a legdurvább: 4 BURKOLT szívet sebez! Most, ha nem mentem volna el ahhoz a tündérhez a Ganon’s Towerben, akkor 8 szívet sebződtem volna. Végülis sikerült padlóra küldeni. Persze ekkor még nincs vége. Omlik a kastély! Menekülni kell! 3 percünk van erre. De nem kell megijedni, mert mire kiérünk, bőven marad fél perc. Aztán jönne a Happy End, de Ganon szörny alakjában visszatér. A hatalmas alakjától nem szabad megijedni! Korántsem annyira nehéz, mint azt gondolnánk. Sőt, sokan azt hiszik, hogy a szemét is meg kell sebezni. Nem szükséges! Ugyanis a lába elég nagy ahhoz, hogy átérjünk alatta, ugyanis az a lényeg, hogy a farkát sebezzük meg! Először mivel nincs nálunk a kard (Ganon elvette tőlünk) ezért csak kalapáccsal lehet megsebezni a farkát. Ha eltűnik a kardot körülvevő tűz, akkor villámgyorsan a kardért kell menni. MIndenképp újjáéled, tehát nincs menekvés. És utána karddal kell megsebezni a farkát! Ugyanis azért veszi el a kardot, mert arra a legérzékenyebb! Ha kifekszik, akkor Zelda lép közbe: Fénycsóvát küld Ganonra, és megkér minket, hogy vessük belé a végső kegyelemdöfést (ezt már a gép önmaga megcsinálja) és hívja a hat bölcset, hogy együttes erővel küldjék le a Sötétségbe. És vége. Zelda elkéri tőlünk az Ocarina of Time-ot, és visszavisz minket a gyerekkorunkba, hogy visszakapjuk az elvesztett hét évet. Az 50 éve tartó háborúnak vége, Hyrule összes lakosa együtt ünnepel. És bár nincs garantálva, hogy a Gerudók nem lopnak többet, de most ők is velünk ünnepelnek! A Master Sword visszakerült a helyére, és ott marad. Végül Link elmegy Zeldához a Hyrule Castle-hoz, és… THE END!!!

51 óra 37 perc volt a teljes játékidőm. Életem legcsodálatosabb játékélményét kaptam meg az elmúlt 1 hónapban! Ez tényleg olyan játék, ahol a főhőst annyira megkedveltem, annyira tudtam azonosulni vele, hogy együtt nevettem vele, együtt sírtam, együtt örültem vele, amikor vége van, amikor megkaptam az újabb medált. Gyönyörű játék! Ez úgy tökéletes ahogy van!

Mivel nemrég vettem meg a Twilight Princesst, ezért az lesz a következő. 😅

Nincsenek megjegyzések: