2008. április 17., csütörtök

Kész a Water Temple

Hát ezen is túl vagyok! De soha többet ne lássam! Morpha a legborzalmasabb főellenség, amit valaha is láttam! Nagyon könnyű rájönni, hogy hogy kell megcsinálni, de kivitelezni borzalmasan nehéz. Végülis ez a Morpha nem más, mint maga a víz. Ebben a vízben egy mag van, mely csápot képez a vízből, és ez kiugrik a partra. Ezt a magot kell elkapni Longshottal, és kardozni. És az egészben az a legborzalmasabb, amikor elkap a csáp. Akkor felülről így lóbál össze-vissza, és egy jól irányzott mozdulattal eldob. De ezt annyira hatásosan van megjelenítve a játékban, hogy majdnem elsírtam magam, annyira sajnáltam Linket! Borzalmas látvány volt. Aztán végül sikerült megölni, és Princess Ruto is a bölcsek között van. De ezt soha többet nem kívánom átélni! Annak ellenére, hogy beleélős vagyok, nagyon ritkán ráz meg érzelmileg egy film, de ez a játék mindenen túltett!

Nincsenek megjegyzések: