2008. április 23., szerda

Biggoron kardja

Az Ocarina of Time-ban a legerősebb kard. Érdemes megszerezni, mert azt mondják, hogy kétszer annyit sebez, mint a Master Sword. Elég hosszú folyamat megszerezni. Először a Kakariko Village-ben a tyúkólnál álló hölgy ad egy tyúkot. Azzal az egyik házba költözött volt lovardatulajdonost kell felébreszteni. Ekkor a tyúk jókedvűvé válik, és ha visszavisszük a hölgyhöz, akkor nagyon örül, és odaadja a szupertyúkot. Ezzel el kell menni a Kokiri Foresten át levő Lost Woodsba. Itt azonnal balra kell fordulni, és a férfinak kell átadni a tyúkot, aki egy gombát ad, mellyel vissza kell menni Kakariko Village-be a Potion Shopba, neki kell átadni, aki szintén ad valamit (már nem emlékszem, hogy mit) amit vissza kell vinni a Lost Woodsban a férfinak… elvileg! Csakhogy a férfi eltűnt és egy lány van a helyén. Neki kell odaadni azt, amit a Potion Shopban kaptunk. Tőle egy fűrészszerűséget kapunk, mellyel a Gerudo Valley-be kell elmenni. Ha a Gerudo Valley-ben még nincs megépítve a híd, akkor a Longshottal kell átmennünk. Még a völgy elején van egy sátor, előtte egy férfi. Na ő adja oda a Biggoron’s Swordot. És ezzel megvan a kard!Csakhogy a kard eléggé rossz állapotban van! Fel kell menni a Death Mountain tetejére, ott van a Biggoron, aki képes megjavítani a kardot. Felmegyünk hozzá abban reménykedvén, hogy megcsinálja… De nem! Nagyon fájlalja a szemét, szemcseppre van szüksége. Sebaj, megoldjuk! Valószínűleg volt orvosnál, mert mert egy papírt adott a kezünkbe, melyen a recept van rajta. Ezzel kell elmenni a Zora’s Domainbe, a Zora királynak kell átadni a papírt. Azt hittem, hogy ő adja a szemcseppet, de nem! Ő egy fagyasztott békát szolgáltat rendelkezésünkre, mellyel a Lake Hyliában található laboratóriumba kell elmenni, ahol az öreg tudós csinál nekünk szemcseppet. Csakhogy ezt időre kell megcsinálni! Én meg nem szeretem az időre menő küldetéseket, mert akkor bennem van az, hogy gyorsan végig kell menni, akkor kevésbé élvezem a játékot! Na mindegy, 3 perc áll rendelkezésemre, hogy elvigyem a fagyasztott békát. Amint kiérek a Zora’s Riverből a Hyrule Fieldbe, hívom Eponát, hogy minél gyorsabban odaérjünk. A nehézség nem is itt van, mert marad még 40 másodpercem, mire odaérek. Amikor megkapom a szemcseppet, azt hittem, hogy most már nem hajt a tatár, de sajnos igen! Itt 4 perc van, hogy elmenjek ezzel a Biggoronhoz. És itt mondtam csődöt. 5× próbálkoztam, mind az 5× sikertelenül. Egyszer volt, hogy a saját hülyeségemből rontottam el, mert rossz irányba mentem, volt olyan, hogy Epona épp nem ugrotta át a korlátot, akkor meg emiatt nem sikerült. Szóval mindig volt valami. És ilyenkor nem a laboratóriumba térek vissza, hanem a Zora királyhoz! Tehát mindkét időre menő küldetést újra végig kell csinálni. Nem szeretem, mert a 4 percesben nincs hibalehetőség! Ott egyszer vagy jól megcsinálod, vagy mehet újra az egész. És az ötödik alkalom után már nem voltam olyan idegállapotban, hogy hatodjára is nekimenjek. Majd később.

Nincsenek megjegyzések: