2008. április 15., kedd

Jég és víz

Lassan, csordogálva, de biztosan haladok az Ocarina of Time-ban. Nagyon jól éreztem magam az Ice Cavernben. A zenéje megadja az alaphangulatot, és semmi nehézség nincs benne. Csak tele van denevérekkel, amik befagyasztanak. Ezek inkább idegesítőek, mert befagyasztanak, és akadályoznak az utamban. Mindegy, az a lényeg, hogy megvan a vascipő, ami a búvárkodáshoz elengedhetetlen, ugyanis ezzel tudunk a víz alatt járni. A vascipőért csupán a jégkutyát kellett megölni, nagyon könnyű volt. Pár kardozás után megadta magát. Csak a nyüszítésük idegesítő. Ezek voltak a Forest Temple-ben is, marhára idegesítőek voltak, ugyanis velük kezdődik a Forest Temple. És mindig amikor meghaltam a főellenségnél, megint az a farkasnyüszítés. Nem elég, hogy az is idegesített, hogy meghaltam, de még az is… Mindegy, túl vagyok rajta, és más nem számít. Kijöttem az Ice Cavernből, felolvasztottam a Zora királyt, aki cserébe megajándékozott egy Zora Tunickal. Ez egy kék ruha, mellyel tudok lélegezni a víz alatt. Vascipő + Zora Tunic = Water Temple. Nagyon kíváncsi leszek a Water Temple-re, azt mondják, hogy nagyon nehéz. Krisi az fel is adta. Itt olvasom az 576 Konzolos OoT végigjátszást, ebből egyenlőre azt szűröm le, hogy állítólag lesz egy Dark Link (azt írja, hogy Linknek a sötét alteregója) akivel nagyon nehéz lesz megküzdeni. Amúgy az egész a logikán alapul. Egyenlőre csak addig jutottam el, hogy találkoztam Ruto hercegnővel. Igazás csinos csaj lett! :-O Rutót egyébként megmentette Sheik, hogy Ganondorf őt is a jég alá zárja, mint a többi Zorát. Ruto megmutatja, hogy hol van a többi kapcsoló. Egy kicsit váratlanul ért, hogy fel kellett menni, és hirtelen nem tudtam, hogy cipőt kellett váltani, és mire észbe kaptam, már késő volt, elment. Na, mindegy. Itt mentettem. Nagyon szép zenéje van a Water Temple-nek ^^

Nincsenek megjegyzések: