2008. április 21., hétfő

A Twilight Princess kezdete

Elkezdtem a Twilight Princesst. Iszonyatosan élvezetes Wii játszani. Sokkal-sokkal jobb, mint GC-n. Az irányítás is könnyebb lett, meg az egész hangulat másabb Wiin. Annyira jó játszani, hogy nem is tudom szavakba önteni. Ugyan még csak 00:44 a mentésidőm, de ez is nagyon jó volt. Miből is állt ez a háromnegyed óra?

  1. Epona megszerzése az erdőben.
  2. A körszarvú szarvasok karámba terelése.
  3. A sas segítségével elvenni a majomtól a mózeskosarat.
  4. Horgászni a macskának halat.
  5. Megszerezni az első üveget.

A horgászással elvesződtem egy olyan 10 percet, mert mindig azt csináltam, hogy amikor megvolt, hogy “Fish on” akkor csak kirántottam a Wiimote-ot, de nem tartottam fent. Aztán végül rájöttem a titok nyitjára, és jóllakott a cica.

Majd lehet, hogy később folytatom, mert leírhatatlan hangulata van a játéknak!

Nincsenek megjegyzések: