2010. szeptember 19., vasárnap

Trükk a végleg elveszett jelszóra

Nagyon pengeélen táncolt a Skype-azonosítóm, mert egyszer nagyon régen jelentkeztem be vele, és egy olyan E-mail címet használtam rá, amit már rég nem használtam, és törlődött. Mystrának kellett a Skype, kijelentkezett, de az már csak utolsó-utáni pillanatban jutott eszembe (magyarán későn), hogy nem fogok tudni visszatérni...

Nem kellett neki sokáig a Skype, megpróbáltam visszatérni. Az elmúlt 4-5 év összes jelszavát kipróbáltam, de egyik sem ment. Mystra javasolta, hogy indítsam újra a gépet, de ez sem segített. Kétségbeesésemben jutott eszembe, hogy mi lenne, ha újra megcsinálnám a régi E-mail címemet? Abban reménykedtem, hogy ha az E-mail szolgáltató töröl, mert 90 napig nem léptem be, akkor az adatbázisukból is törölnek, tehát újra létrehozhatom a régi E-mail címemet és sikerült. ^^ Erre kértem a jelszót, és megkaptam, úgyhogy most már fix jelszavam van, amit most használok, így biztos, hogy soha nem fogom elfelejteni. ^^

Remélem tudtam ezzel segíteni azoknak, akik hasonlóképp jártak.

Nincsenek megjegyzések: