2010. szeptember 18., szombat

Talán helyes úton?

Mindig is jogos kritikának gondoltam, amikor azt mondták nekem, hogy férfi előadótól énekeljek, csak parttalannak éreztem, mert hát én túlnyomó többségében női előadókat hallgatok. Nem hiszem, hogy sorolni kell, elég megnézni jobb oldalt, kik szerepelnek az anison részleg alatt, meg hogy kikről írok. Ezért is akármennyire is jogosnak éreztem a kritikát, nem tudtam vele mit kezdeni.

De ma eszembe jutott, hogy van egy férfi előadó (együttes), akit régen hallgattam, és bagszi ajánlotta is őket, hogy szerinte az jó lenne nekem. Egy pillanatra sem tartottam hülyeségnek, de csak ma jutottam el odáig, hogy meghallgassam a dalt, és csukott ajtó mögött próbára tegyem magam. Úgy érzem, hogy nagyon jó lesz. ^^ De előbb felveszem magam, és elküldöm egy pár embernek, hogy mit gondolnak, és ha egyöntetű a pozitív vélemény, akkor a MondoConon megpróbálom. Hogy melyik dal az, legyen titok, annyit elárulok róla, hogy közkedvelt, én is szeretem, és elég sokszor elhangzik a karaokén. Ezek után szerintem nem kell Conannek lenni, hogy rájöjjünk, melyik dalról van szó. ^^' Már aki rendszeresen jár karaoke eventre.

Nincsenek megjegyzések: