2010. szeptember 22., szerda

Angel Beats! és Asura Cryin'

Most, hogy ismét van gyors netem, így ismét ráálltam az animék letöltésére. Még mindig fantasztikus élmény japánul nézni őket. ^^

Mindenki azt szajkózza, hogy az Angel Beats! mennyire jó anime, és aki megérti a valódi mondanivalót, az nagyon jó élménnyel lesz gazdagabb. Nekem már a Girls Dead Monster dalok is épp elég bizonyítékok, hogy az anime sem lehet rossz, hát tettem vele egy próbát. A grafika már az első pillanatokban nagyon megtetszett, ezt a stílust nagyon szeretem. Ha jól értelmezem a történetet, akkor egy srácról szól, aki a túlvilágban ébred fel, és egy lány meghívja őt a frontvonalba, ahol Isten és az angyal ellen harcolnak. Meg az első rész végén levő koncert tetszetős volt, hatásos volt, hogy pont alatta ment a harc. Nagyon jó lesz ez szerintem, várom a többi részt nagyon! *egy részt néz meg egyszerre*

A Girls Dead Monster fellépett az Animelo Summer Live-on is idén. Először Lia adta elő az anime opening dalát a My Soul, Your Beats! dalt, majd jött az együttes, melyet két lány képez. Ők előadnak az animéből 2 inner dalt, a Alchemyt és a Crow Songot, majd a végén Liával a Brave Songot, mely ugye az anime ending dala. Nagyon várom, hogy kijöjjön a 2010-es ASL DVD, kíváncsi vagyok az előadásra.

A másik az Asura Cryin. Elég sok angelát hallgatok manapság, és hát kíváncsi voltam, hogy melyik lehet az az anime, melynek ilyen jó dalai lehetnek. És igen! De szinte ugyanúgy indul a történet, mint az Angel Beats! esetében. Itt is egy fiú ébred fel, csak ő repülőszerencsétlenségből tér magához. Három év után 18 évesen el kell hagynia a szülői házat, mert az anyja újraházasodik, és hogy a fiú ne zavarjon... Pakolás közben beállít egy nő, aki egy bőröndöt ad át a srácnak, azzal el is megy. Vajon mit rejthet a bőrönd? Miért vadásznak rá ennyien? Minden kérdésre választ kaphatunk az anime során, az első rész után nagyon ígéretesnek tűnik, Leea szerint hihetletlen fordulatos anime. Nagyon várom.

Most kicsit bosszankodok, mert megcsináltam a Kanata no Delight dalt kfn-ét angelától, és Leea nem sokkal ezután ír rám, hogy ő ezt már megcsinálta. Hát ez rosszul érintett, mert nem volt könnyű megcsinálni a dalt. Itt-ott a hajamat téptem, hogy akkor most hol is van az a szótag? Már az is megfordult a fejemben, hogy az angela énekesnője atsuko biztos gondolt arra szövegírás közben, hogy "na itt most jól keresztbe teszek Attilának, hogy ne legyen könnyű elkészíteni a kfn-t" és gonoszul nevet. Én is hálás vagyok a szeretetéért. De nagyon szeretem a számot. ^^

Nincsenek megjegyzések: