2010. szeptember 24., péntek

Bagszipoke.hu

10 év után most már igazán kijárt bagszinak, hogy legyen a pokémonos oldalának saját domainje. ^^ Az oldala ezentúl a http://www.bagszipoke.hu oldalon érhető el. Ennek örömére új külsővel áldotta meg az oldalt, az új Pokémon játék Black & White megjelenésének alkalmából (is). Különben az új Pokémon játék minden eladási rekordot megdöntött Japánban. Az első héten a két játékból együtt 2.557.779 példány fogyott! Elég sokat beszélték a BigN-esek, hogy milyen rondák az 5. generációs pokémonok. Én csak a kezdő hármast láttam, nekem az épp elég bizonyíték arra, hogy a Nintendo kifogyott az ötletekből. ^^' Már a 4. generációsok közül is néztem egy párra, hogy ez mégis ki akarna lenni, de az újakat már meg se merem nézni. De hogy mitől ennyire sikeres még mindig a játék Japánban, meg nem tudom tippelni. Ami meglepett, hogy az itteni conokon is egyre több Pokémon cosplayt látni. Szerintem én megmaradok önmagam. ^^'

Bagszi és Amina is mondták, hogy vásárolhatnék én is saját domaint ennek a blognak. Nem rossz ötlet, de akkor már inkább azt csinálnám, hogy a Megumi Hayashibara és Masami Okui rajongói oldalamat költöztetném ki a GPortálból, és egy teljesen új külső, meg minden... Csak ez egyedül nem megy. Ha valaki segítene, nagyon hálás lennék neki.

Nincsenek megjegyzések: