2010. szeptember 20., hétfő

Végre sikerült!

Ahogy szeptember elején írtam, találtam a Vaterán egy olyan DVD lejátszót, mely SACD-t is lejátszik. Erre licitet tettem, meg is nyertem 9.000 forintért, ma mentem érte. Első dolgom volt természetesen összeszerelni, és megpróbálni, beletettem Suara: Yumeji SACD-t. És jelentem, működik! ^_^

Hogy milyen a hangzás? Mivel TV-n keresztül jön a hang, sokkal jobbat nem hallottam, de gondoltam kipróbálom fejhallgatóval. Azt kell mondjam, hogy van különbség, sokkal-sokkal tisztább a hangzás, ezt még én is meghallom, aki aztán nem sok hallása van a hangzáshoz. Hangosabb nem lett, de a hangszerek sokkal tisztábban szólnak, semmi torzítást nem hallok, már így is azt tudom mondani, hogy ilyen tisztán még soha nem hallottam CD-t szólni. Hát még ha egy komolyabb hangfalat vennék! Ezen már most elgondolkodtam. Vajon mennyibe kerülhet egy hangfal? Még annyira nem fontos, nekem már ez is nagyon jó. ^^ Már csak az az érzés, hogy most már le tudom játszani az egyik kedvenc CD-met.

Nincsenek megjegyzések: