2010. szeptember 20., hétfő

karaoke verziók elnevezései

A minap volt téma az adarna fórumon, hogy valaki igencsak meglepő néven talált karaoke verziót egy dalhoz. Furcsa, hogy ilyen sok elnevezésük van, nagyon én sem értem, hogy miért van ennyi, de összegyűjtöttem egy párat, hogy milyenek vannak:

  • off vocal version
  • off vocal
  • instrumental
  • karaoke
  • original karaoke
  • backing track
  • less vocal version
  • without ...
  • it's your turn mix

Az it's your turn mix elnevezéssel meg rock: clover kislemezén találkoztam. Először komolyan azt hittem, hogy valami remix verziója a daloknak, aztán hallom, hogy a zene ugyanaz, az énekesnő nem énekel, így ez is egy karaoke elnevezés. Érdekes verzió, az tény.

Ma elvileg megcsinálják a netet. Ha igen, felteszek néhány letöltést, megjutalmazva a keresés használatát, olyan kislemezeket teszek fel, melyekre már többen is rákerestek.

Nincsenek megjegyzések: