2010. szeptember 2., csütörtök

A következő lépcsőfok

Eseménydús és vidám napon vagyok túl. Miután elvégeztem az itthoni teendőimet, útnak indultam. Először a Sárkány Centerben levő kínai étterembe mentem be. Istenem, ez a harmadik eset, hogy megjárom olyan téren, hogy a kínaiak annyira furcsán beszélik a magyar nyelvet, hogy nem igaz. Bár ezt a srácot viszonylag értettem, csak ott történt 180°-os félreértés, hogy a kérdésére azt válaszolom, hogy helyben fogyasztanék, erre csomagol... Mindegy, legalább azt adta, amit kértem. ^^' És mivel teljes adagot kértem, a levest ajándékba adta. ^^ Így hát elvittem. Aztán betértem a közeli ázsiai élelmiszerboltba. Utána elmentem metróval a határ útra (hova máshova, mi?), még albérletet keresni, ugyanis Mystrával továbbra is tervezzük az összeköltözést, és hajtom a 19. kerület felé, ezért én is tettem most lépéseket. Megnéztem a közelben 2 ingatlanirodát, de panganak a kerületi albérletek... Egy volt, de az viszonylag messze volt, oda meg nem akartam már menni. Aztán elgondolkodtam, hogy lehet, hogy nem lesz rossz az, amit nézni fogunk. Ugyanis ő mutatott egyet, ami egész jól nézett ki. Ma 18 órakor nézzük (néztük) meg. Én még elmentem az iskolába intezni dolgokat, aztán jöttem is haza. Megettem, amit a kínaiból hoztam, egész jó volt ez is. Már 5 kínai étteremben ettem, ha rangsorolnom kéne őket, akkor a következőképp alakulna:

  1. East Dragon kínai étterem (Hungária körút-Erzsébet Királyné utca sarok)
  2. Négy Évszak kínai étterem (Garay út)
  3. Kínai büfé a Sárkány Centerben.
  4. Peking kínai gyorsbüfé (Határ út)
  5. Kínai Nagy Fal gyorsétterem (Békéscsaba, Csaba Center)

Persze ez csak a saját ranglistám. De az egyik étteremben szerettem volna szezámmagos csirkét kérni, de nem láttam. Kérdeztem, hogy van-e? Mondja, az... sok... van... Szerintem azt akarta mondani, hogy az soká lesz. Úgyhogy omlós csirke volt helyette, az is jó volt. ^^ A furcsa beszédről nekem mindig eszembe jut a Mikroszkóp színpad egy jelenete, ami nagyon tetszik:

2:12-től kezdődik, de az előtte levő éneket is érdemes végighallgatni.

De nem maradtam sokáig otthon, mert szólt Mystra, hogy akkor lassan mehetek. A 13. kerületbe kellett menni. Találkozok vele, elmegyünk a házhoz, megnézzük, nagyon tetszik. Mindkettőnknek. És nagyon aranyos volt a hölgy, mindenben segített, minden kérdésünkre készségesen válaszolt, és látszott rajta, hogy természetesen kedves, tehát biztos, hogy nagyon jó lesz a kapcsolat. Szinte biztos voltam abban, hogy ez lesz az, de ők még meg akartak nézni egy albérletet. Megvártam őket, de kiderült, hogy abból nem lett semmi, úgyhogy felhívtuk a nőt, hogy kivesszük. Tehát összeköltözünk. ^^ Aminek nagyon örülök, mert csak olyannal költözök össze, akivel jól kijövök, és tudom, hogy nem lesznek problémák. Vasárnap lesz a nagy nap, már várom. ^^

Nincsenek megjegyzések: