2010. szeptember 14., kedd

Suara: Friends

A tegnapi nagy boldogságomra megcsináltam a Suara: Friends dalából a kfn-t. Illik is a dal a hangulatomhoz, próbáltam a kfn-t olyanra csinálni, amilyennek elképzeltem. Elsősorban a betűszínekkel játszottam. A verséket sötétebb kékből vittem át élénkebb zöldbe, a bridge-eket fehérből narancssárgába a refrének pedig bordóból térnek át pirosra. A színekhez ugye jelentéseket, érzéseket társítunk. Hogy kékből átmegy zöldbe, azt akartam érzékeltetni, mintha hideg érzések után hirtelen elkezd reménykedni, és ennek fokozására választottam világoszöldet. A fehér ugye a tisztaság színe, és azt hallottam, hogy akinek narancssárga az aurája, az képes megbolondítani maga körül az embereket (erre bagszi az élő példa. ^^'), ezért az átmenet. Bordóból pirosba átmenettel pedig a tiszta szenvedélyes érzelmet akartam szmbolizálni.

Ugyanis a dal ilyen. Hihetetlen szenvedélyes, forró érzelmű, és én nagyon szeretem az ilyen dalokat. Persze romaji szöveget megint nem találtam sehol, így ismét Leea felsőfokú japán nyelvtudására kellett támaszodnom, és megcsinálta nekem, mert kanji szöveget találtam. Köszönet neki a romaji átírást. ^^

Hallgassátok meg a dalt, én nagyon szeretem.

https://www.youtube.com/watch?v=8lGFxZle8VU

Friends

Yume no tobira wo hiraite yukou
Kimi to haruka aruiteku dokomade mo

Ganbare yo to iwareru to tsurakute
Mou ii yo to iwarete kuyashii

Eranda michi machigaide mo ii
„nanika kitto mitsukaru sa” egao de iu kara

Yume no tobira wo hiraite yukou
Nanigenai keshiki mo kitto kagayaite
Itsumo ichiban soba ni ite kureru
Kimi to haruka aruiteku dokomade mo

Yowai koto wo shiraretaku nai kara
Omou koto wo sunaoni iezuni
Nayori ni shite irunda hontoni
Itsudatte kantan ni egao de iu kara

Yume no tobira wo hiraite yukou
Nanige nai kotoba mo kitto tokubetsu de
Itsumo ichiban soba ni ite kureru
Kimi to haruka aruiteku dokomade mo

Eranda michi machigaide mo ii
„nanika kitto mitsukaru sa” egao de iu kara

Yume no tobira wo hiraite yukou
Nanige nai keshiki mo kitto kagayaite
Itsumo ichiban soba ni ite kureru
Kimi to haruka aruiteku dokomade mo

Nincsenek megjegyzések: