2012. december 28., péntek

Angliaban – 7. nap

Vicces volt a reggel, bokszoltam a macskaval. :D Mindig a kezem utan kapott, meg is karmolt, es harapdalt, orzom a nyomait. Jo jatek volt, de tegnap reggel, es ma reggel is bevadult a macska. Vajon mitol lehet ez? Tegnap Dominik jatszott vele, annak siras lett a vege, mert megkarmolta a szajat.

Tehat, ahogy tegnap irtam, ma voltunk edzeni, Kick Box es Joga. En azt hittem, hogy Xingbo is jon veluk, es o tart nekunk kulon edzest Kick Box-bol, erre Norbi DVD-re edzettunk. -_- Nincs ezzel ugy bajom, egyszer megirtam a velemenyemet Norbirol, hogy sokmindennel egyetertek, amit mond, de a stilus, ahogy kifejezi magat, az nem tetszik. Egyebkent jo edzesprogramot allitott ossze, es bar nem volt futve a terem, es erezhetoen hideg volt, hamar rovidujjura vetkoztem le. Jo kis testedzes volt, mondjuk a vegen, a Tai Chi kicsit erdekes volt, abban is hagytuk, mondvan, hogy elegge bugyuta gyakorlat, meg Huicong is mosolyogva nezte, hogy o ezt nem ismeri. A Joga programokat az a no vezette, aki tegnap is volt nalunk (negyen voltunk, en noverem, Huicong, es az a no), jo gyakorlatokat mutatott be. Tobbet azert tudtam jol megcsinalni, mert a Wii Fit Plus-bol mar ismertem. Tobb gyakorlat helyes kivitelezeseben is segitett, de osszessegeben megdicsert, mondta, hogy eleg eros a combom. Egyebkent erdekes, amikor eloszor lattam, akkor nem volt annyira szimpatikus, olyan lelketlennek tunt a kisugarzasa, de mostanra nagyon megkedveltem.

Mielott idejottunk, meg ahogy vegeztunk, mentunk hozza Dominikert. A hazuk kisebb allatkert. Egy kutya, ket macska, es ket papagaj. A Nintendogs jotekony hatasanak koszonhetoen megszerettem a kutyakat, orommel vette, hogy simogattam. Ilyen nagyobb testu, szerintem keverek volt. Az edzes egyebkent nagyon jo volt, a szellemet, es a lelket is felfrissiti, es erzem, hogy szuksegem van mozgasra, nemcsak azert, hogy jobban nezzek ki kulsore, hanem lelki es szellemi felfrissulesnek is nagyon jo volt.

Hazajottunk, ebedeltunk, majd mentunk is tovabb vasarolni. Egy masik uzletkozpontban van egy Matalan nevu ruhabolt, ahol Huicong vasarolt maganak ruhakat. Nekem annyira nem jon be az uzlet, a ferfireszlegben szetneztem, es nem talaltam szamomra megfelelo ruhat. Ezutan atmentunk Bromborough-ba az itteni Sports Direct uzletben vettunk nekem sportcipot, £14 volt. Egesz jo telre, vastag, es remelhetoleg nem azik at. Majd az Asdaban vasaroltunk.

Itthon Dominik probalgatta a Super Mario 3D Land-et, van erzeke hozza, meg kell hagyni. Itt-ott nehezkesen ment neki, de raerzett, hogy mit kell csinalni. Igaz az ilyen gyerekeknek szant Wii jatekokbol, mint a Ben 10, vagy Kung Fu Panda mar kitanulta az alapokat, de vennek neki maszkalos Mario jatekoket, plane, hogy szereti is.

Nincsenek megjegyzések: