2012. december 23., vasárnap

Angliaban – 1. nap

Mikor irtam utoljara ekezet nelkul? 2008 nyaran, amikor 1 honapig voltam itt, es nem volt meg laptopom. Most az a kulonbseg, hogy van, de megint megdoglott a Windows 7. T_T De igy tok spontan, tenyleg, SEMMI elojele nem volt annak, hogy baj lesz. Es meg csak nem is tortent nagy dolog: Elkezdtem nezni (ha tudnatok, hogy keresem az irasjeleket, amik nem ott vannak az angol kiosztasban, mint nalunk. Nem is beszelve az y es a z helycsererol.) egy filmet a repuloteren, amikor lattam, hogy mar lehet adni a beszallokartyat, akkor gyorsan bealltam az elejere, csak lecsuktam a gepet. Majd a repulon akartam folytatni, de alig mukodott, nagyon lassan ment az eger, mindig lefagyott, semmi nem mukodott, meg a feladatkezelot se tudtam elinditani. Ekkor ugy voltam vele, hogy biztos a magaslati levego. Ezert most is lecsuktam. Itt, noveremnel el akarom inditani, Toshiba logo, es maris hibauzenet: "An error has occured while reading hard Drive" vagy valami ilyesmi, majd ctrl+alt+del, hogy ujrainduljon. Persze, attol sem jobb. Hihetetlen, hogy mik vannak.

Egyebkent jo volt a repules, bar mindig lesz egyfajta felelmem az egesz miatt. Mert mas vonaton, vagy mas foldi jarmuvon kozledekni, mert nagyobb az eselye, hogy elve uszom meg az esetleges balesetet. Meg a repulo az olyan dolog, hogy ha beultem, onnan mar nincs menekves. Pedig szepen ment a gep, igazabol nem volt felnivalom. Mondjuk effektive nincs is mitol felni, hiszen hatalmas biztonsagi eloirasoknak felelnek meg a gepek, de megis... Ryanair gep volt, 16.40-kor indult, es elvileg 18.30-kor kellett volna brit ido szerint megerkeznie, de fel orat kesett. Aztan egy olyan 20 ora fele erkeztunk meg.

Mar alszik mindenki, csak a macska vigyaz ram. :)

Tudom, hogy ijeszto a szeme, de belevakuzott a gep. Amugy nagyon aranyos, es kutyat megszegyenitoen jatekos. Ha megszolal a csorgolabda, mar felkapja a fejet, es ha dobjuk, ugy fut utana, mint az elejtett zsakmanyert. Amugy nosteny tarka macska, szeptemberben kerult ide. Erdekes, annyira nem igenyli a simogatast. egy kicsit engedi, aztan megy is a dolgara.

Nincsenek megjegyzések: