2012. december 27., csütörtök

Angliaban 5., 6. nap

Tegnap nem irtam, mert szintugy esemenytelen volt. Inkabb ma, ugyis nagy bulibol jottem el, Huicong-gal Mario Kartoztunk, tokre elvezte, es nagyon ugyes benne. 50cc, easy-n jatszottunk, de a vegere mar felallt a dobogo 3. fokara.

Tegnap a Tescoban voltunk vasarolni, delben jott Dominik keresztanyja, Norma. Jo erzes, hogy igy emlekszik ram, nagyon szimpatikus holgy. Kerdeztuk tole, hogy megvan-e meg az a kigyo, amit akkor lattunk, amikor nala voltunk, de mar meghalt. 3 eve voltunk nala, a fia szereti az ilyen allatokat, es amikor mutatta a kigyot, egyreszt megsimogattuk, de csak egy nagyon piciket... Aztan, amikor Dominik meglatta, ugy megijedt tole, ugy rohant lefele a lepcson, hogy alig birtuk elkapni. Akkor meg csak 1 eves volt. Aztan en meg elsetaltam Lizcard-ba, jol esik, szeretem ezt a kornyeket, ahol a noverem lakik, csendes, nyugodt, kellemes legkoru.

Ma viszont mertem nagyot almodni, es messzebbre setalni. Noverem ma sem ert ra, mert itt volt az egyik baratnoje, es kozosen fozocskeztek. En meg delelott elindultam, hatha visszaerek delutanra. A Google Maps-szel megneztem, hogy kell eljutni Birkenhead-be. Olyan 2,7 merfold (kb. 4 km), es 45 perc az ut gyalog. Az lepett meg, hogy nem is olyan nehez eljutni oda. Nem kacskaringos az ut, hogy fordulj meg 50-szer, azt majd odaersz, lenyegeben 3 nagy utca, benne 1 hid, es 2 korforgalom, es mar ott is voltam. Es tenyleg 45 perc volt. Jo erzes volt egyedul, szabadon szetnezni, nem zavartatva magam senki altal. Tobb konzoluzletbe is bementem, es erosen elgondolkodtatott az, hogy most vagy az en gondolkodasom valtozott meg, vagy tenyleg altalanosan megdragultak a konzoljatekok Angliaban. Szeretek szetnezni meg most is konzolboltokban, de mintha nem lennek annyira motivalt affelol, hogy jatekokat megyek. No azert nem jottem haza ures kezzel, a Big Brain Academy Wii-re csak £3 volt az egyik helyen, azt megvettem. Viszont azt meglepetten konstataltam, hogy bar annyira nem dragultak meg brutalisan a jatekok arai a tobbi helyen, de a GAME az elnyerte a "brit 576 KByte" statuszt, csak ott £35-£40 a 3DS jatekok, es £50 a Wii U. Az ASDA-ban peldaul a legujabb 3DS jatek £32.97. Es Pokemon Black & White kiarusitas van, csak £13.83. Az meno ar.
Szetneztem abban az uzletben is, ahol retro jatekok vannak, gondoltam hatha talalok retro GBA Disney jatekot, de sajnos nem. Olyat minden tovabbi nelkul vettem volna. Meg kerestem bagszinak angol Pokemon Stadium 2-t, de az sem volt. Bezzeg a sima Stadiumbol annyi volt, hogy Dunat lehetne rekeszteni vele. Ami elgondolkodtatott, az a Street Fighter 2, de feltem, hogy tulsagosan draga, nem kerdeztem meg az arat. Mert pl. volt Dr. Mario fullosan £14-ert, de akkor is sok erte. 2005-ben a komplett NES-es Super Mario Bros.-t £5-ert vettem. Ekkor ilyen Gamer-mennyorszagnak gondoltam Angliat, de most... Valtoznak az idok.

Viszont beneztem a Sports Direct-be, mert szerettem volna egy ilyen egyuttes polot es rovidnadragot venni. Talaltam is egy feher egyuttest, a polo £11 volt, a rovidnadrag meg £6. Nagyon lelkes lettem tole, de kicsit hezitaltam, mert mi van, ha a tobbieknek nem fog tetszeni otthon? De megis megvettem, mert 28 napig a penzt is visszaadjak, ha nem tetszik, csak a papirjat ne tepjuk le rola. Csak otthon probaltam fel, es tetszett. Szerintem en jol vagyok a 65-70 kg kozotti sulyommal, inkabb gyurni kene, es akkor igazan szexi leszek benne. Anyamnak is csak annyi kifogasa van ellene, hogy mar annyi polom van, nem kellett volna azt megvennem. Valoban rengeteg van belole, de a felet inkabb kiselejteznem, majd ha hazamegyek, ott ugyis van olyan ruhakontener, ahova a hasznalt, de meg jo ruhakat lehet tenni, es odateszem, ami nem kell. Mert igazan csak most kezd kialakulni az az oltozkedi izlesem, amiben jol erzem magam, es szeretek sportosan oltozkodni, es inkabb valtanek erre, ugyan van egy par olyan polo, amit mar nem viselek szivesen, ezeket meg szeretem. Mar csak kulsoleg kene alkalmazkodni hozza. A Wii Fit altal szerettem meg komolyabban a mozgast, es rajottem, hogy szeretek sportosan oltozkodni. Elotte meg nem nagyon erdekelt, hogyan oltozkodok, a noverem tobbszor is szova tette, hogy ruhazat teren nagyon igenytelen vagyok, es valtoztassak rajta, de igazabol tenyleg csak mostansag kezdem csak igazan megerezni, hogy tenyleg ruhazkodas teren is adnom kell magamra. Holnap sportcipot veszunk.

Aztan hazasetaltam. Hazafele mar elegge faradt voltam, ugyhogy jo is volt egy kicsit leulni. Noverem egyik baratnoje jott at, akinek 4 fia van. Ugyhogy nem sokat voltam lent, mert nem szeretem a nagy gyerekzsivajt. De annyira azert voltam, hogy kiprobaljam a Wiis Big Brain Academy-t. Hat, sokkal jobb, mint a DS-es. A grafika jobban kihasznalja a Wii egyediseget, es a feladvanyok is szorakoztatobbak. Egyebkent ilyen husos teszta-szeruseget csinaltak kozosen, a felnottek Dominik, es a 4 gyerek. Ezt szoktak a kinaiak ujevkor enni. Az egyik ilyen husba egy penzermet tesznek, es aki megtalaja, az meggazdagszik abban az evben. En elotte mindig ockodtam, mert ugy fozik, mint a derelyet, es ugy voltam vele, hogy nyers ize marad a husnak, ezert soha nem probaltam meg, de most igen... Ilyenkor erzem, hogy mifele dolgokbol maradok ki, ez valami rettenetesen finom volt! Csak a szojaszosz, amibe marotgatni kell, az nagyon sos volt, ezert azzal vigyazni kellett. Csak ahogy lattam, hogy a gyerekek hogy kinozzak szegeny macskat ezembe juttattak azokat az allatos filmeket, ahol beszeltek az allatok, es hogy atkoztak az embereket. Szerintem a macska is gondolhatott hasonlokat. ^^' Probalt aludni, de a nagy hangzavartol nem tudott, ezert felvittem a szobamba, hadd aludjon, de par perc mulva lejott.

Aztan a vegefele Huicong nagyon rakapott a Mario Kartra, jokat jatszott a gyerekekkel, latszott, hogy elvezte, aztan a vegere, amikor mar mi ketten jatszottunk, akkor mar jol ment neki. Dominik meg atment a fiukhoz aludni. Es most itt vagyok. A holnapi nap is nagyon jo lesz, mert megyunk edzeni, Joga, es Kick Box. Meg soha eletemben nem Kick Box-oztam, de valamikor el kell kezdeni valamikor nem igaz? ^^'

Nincsenek megjegyzések: