2012. január 2., hétfő

In England 13th day – Az utolsó simítások

Mert holnap utazok haza. Elmentünk a Tescóba, vettünk még néhány dolgot az útra, meg amit haza kell vinnem. Az angol Tesco újabban foglalkozik játékbeszámításokkal is, és milyen jó áraik vannak használt játékokra! Például a Zelda Phantom Hourglass csak 10 font. Ha nem lett volna meg, biztos lecsaptam volna rá. Beültünk a kávézóba, én vettem magamnak kaját is, mert nem sokat reggeliztem. Halrudakat kértem sült krumplival, ez volt £2.30 Már az ára is eléggé ijesztő, de amit kaptam... 3 db halrúd, és 5-6 hasáb krumpli. A pofátlanság teteje, hogy finom legyek! Már nem akartam azt mondani, hogy nem kérem, mert helyben csinálták, de 900 forintért, még a McDonald's is degeszre töm ehhez képest! Kicsit kiakadtam ezen, és éhes is maradtam. T_T Miután bevásároltunk, átmentünk Birkenhead-be, még néhány dolgot megvenni, amire szükség lesz otthon. Néztem még játékokat, de végül mégsem vettem semmit, így maradt 20 fontom, azt hazaviszem, és beváltom forintra. Hallottam hírét, hogy megint gyengült a forint, ez most nekem kivételesen jó, mert többet kapok a pénzemért. Bár találtam egy retro konzolüzletben SNES-re The Magical Quest: Starring Mickey Mouse játékot, meg DS-re Big Brain Academy-t, amit megvettem volna, de mégsem. A Mickey egér játék megvan, de németül, és abban a játékban azért zavar, hogy nem angol. De a mai napig nagy kedvenc, úgyhogy kicsit sajnálom, hogy otthagytam. Majd eBayről, vagy vateráról beszerzem, ha találok angolt, és akkor eladom a németet. Itthon ki akartunk próbálni a Beatles Rock Band-et Wiire, amit még a kínai családtól kaptunk kölcsön 31-én, de hiányosan hoztuk el, ugyanis a dobnak, és a gitárnak ottmaradt a vezetékje, amivel a Wiihez lehet kötni. Úgyhogy maradt dísznek. Huicong játszott Dominikkal valami Peppa Piges játékkal. A Peppa Pig az új őrület a 2-4 éves kisgyerekek körében itt, mindenhol azt látni. Majd megmértem magam a Wii Fit Plus-szal, egy kicsit híztam, 68 kg vagyok, úgyhogy amint hazamentem, addig nincs kegyelem, amíg le nem adok 3-4 kilót! Szerencsére az menne 3-4 hét alatt, de addig még a csokit sem eszem meg, amit innen viszek haza magamnak. Mondjuk a hízás nem csoda, hiszen 2× all you can eat étterem (jóllehet, ebből az egyik csúnya véget ért), nem nagyon mozogtam, azokon kívül elég sokat ettem, úgyhogy lehet megint edzeni, és keveset enni. Most annyira nem bánkódok emiatt, hiszen telelni és kikapcsolódni voltam itt. Délután bepakoltunk a bőröndbe. Az volt a poén, hogy Xingbo felemelte a bőröndöt, és abból megállapította, hogy 22 kg, talán kicsit több. Nem nyugtatott meg a tette, hiszen 22 kg lehet a bőrönd súlya maximum, de majd holnap a repülőtéren is meg lehet mérni, és ha több, akkor majd okosan alakítjuk, hogy jó legyen.

A Bagszipokén találtam az ajánlatok között egy 3DS Hungary nevű site-ot. A múlt hónapban indult be igazán, így még nincs rajta annyi tartalom, de akár jó dolog is kisülhet belőle. Arra mindenképp jó lesz, hogy összefogja a 3DS tulajokat.

Nincsenek megjegyzések: