2012. január 30., hétfő

Régi kincsek gyülekezőhelye

Miközben az előző blogpostomat írtam, elgondolkodtam azon, hogy ha találnék a Vaterán Super Mario Land 2: 6 Golden Coins játékot, akkor tudnék-e venni? Meghánytam-vetettem az anyagi lehetőségeimet, és találtam egy példányt 1.900 forintért, na az jöhet. És ma átvettem. Az eladót ismertem, már üzleteltem vele, tőle vettem meg a Super Mario Bros. Deluxe-et, csak a kazettát. És felajánlotta E-mail-ben, hogy van neki doboza (ekkor még csak ennyit értettem) 1.700 forintért. Megírtam neki, hogy 3.000 forint a maximum, amit áldozni merek a kettőre, és belement. Ma találkoztunk, és amikor átadta, döbbenten láttam, hogy a leírása is megvan. Nagyon örültem neki, hogy komplett a Super Mario Bros. Deluxe játékom. Úgyhogy a 99-es buszon ezt nézegettem, és olvasgattam az angol részleget. A leírás azért is külön kincs, mert olyan Mariós artwork-ök vannak benne, melyeket a Super Mario Bros. óta nem láttam, csak a Nintendo játék az erővel könyvekben úgyhogy nagyon örültem neki.

De sajnos az örömöm nem teljes, mert ugye azt írtam, hogy a régi Game Boy-ommal akartam volna játszani vele. Beleteszem a négy elemet, hát egyáltalán nem működik. Nagyon sajnáltam. Szerintem az a gond, hogy kifolyt egyszer az elem, és ezek szerint a benne levő sav szétmarta a gépet. Úgyhogy ha lesz pénzem, majd beruházok egy ELEMFEDELES példányra. Ki kell emelni, mert valami miatt mindig elhagyják azt. Gondolom, hogy a pöcök lejön róla (nekem is lejött), de én ragasztással oldottam meg, és lám, megvan.

Egyébként a Kumite84 nevű felhasználótól vettem meg a játékot. Nagyon jófej eladó, csak ajánlani tudom, aki GB / GBC / GBA játékot keres jutányos áron, az nézzen szét a termékei között. És ahogy elnéztem a visszajelzéseit, nemcsak én vagyok vele elégedett, sőt! Nem is láttam még senkit előtte, akinek csak pozitív értékelései lennének. Van egy jónéhány játéka, ami engem érdekel, úgyhogy biztosan fogok még tőle vásárolni.

Nincsenek megjegyzések: