2012. január 30., hétfő

Az első 3DS Virtual Console játékom

Annyira belelkesedtem a Super Mario Land 2: 6 Golden Coins leírásának írásába, hogy úgy döntöttem, leszedem 3DS-re. Nagy lehetőségeket láttam a játékban, és nem ért csalódás. Igazából nem hittem volna, hogy egyszerű Game Boy játék is lehet nagyon jó, és lám, mégis! A zene rendkívül hangulatos, a grafika meg GB-hez képest nagyon jó, az egész játékmenet nagyon élvezetes. Könnyű játék, a főellenségeket könnyű legyőzni, és rövid. Olyannyira, hogy 2 és fél óra alatt sikerült megszereznem a hat aranyérmét, tehát sikerült megcsinálni mind a hat zónát. És jött a főellenség Wario. Hát itt már váratlanul nehéz lett a játék, nem könnyű a kastély. De annyira élvezem a játékot, hogy már 20× meghaltam a kastélyban, de egyáltalán nem idegesített fel, hanem azon voltam, hogy gyerünk, tovább kell csinálni, mert menni fog! Teljesen magával ragadott a játék, csak ajánlani tudom azoknak, akiknek még nincs meg, és mivel nem nehéz, én ezt a játékot ajánlanám azoknak, akik szeretnének megismerkedni a Mario játékokkal.

Egyébként a 3DS-nek egyedi Virtual Console menüje van. Itt lehet amolyan "restore point"-ot csinálni, ez több okból is jó. Egyrészt, mert a GB játékok döntő többsége nem ment, és beállíthatjuk, hogy ha visszatérünk a játékba, innen folytassuk. Másrészt bebiztosíthatjuk magunkat. Ha egy helyen nagyon jól megy a játék, és sok életet össze tudunk gyűjteni, akkor oda érdemes egy restore point-ot beállítani, mert ha végleg meghalunk, és úgy kéne kezdeni a játékot, akkor csak benyomjuk, és onnan folytatjuk. Ez a Super Mario Land 2-nél meg külön hasznos, mert ha elveszítjük az összes életet, akkor az arany érméket is újra meg kell szerezni. Ami olyan téren nem nagy gond, hogy a pályákat már nem kell még egyszer bejárni, csak a főellenségeket megölni, de azzal is időt spórolunk.

Úgyhogy nagyon megszerettem ezt a játékot, és amint lesz anyagi lehetőségem, beszerzem a játékot Game Boyon, és akkor beizzítom a régi Game Boyomat, teszek bele 4 elemet, és a régi hangulatban fogom végigjátszani!

És ha már Mario, akkor Mario Kart 7 is. Tegnap megcsináltam 50cc-n mindegyik bajnokságot 3 csillagosra. Nagyon jó alap, azt hiszem, hogy most már kijelenthetem magamról, hogy elértem egy szintet a játékban.

Nincsenek megjegyzések: