2012. január 21., szombat

Facebook közösség

Na, nem a blognak, hanem a Mariós oldalnak csináltam egyet. Elsősorban azért csináltam, hogy akinek tetszik az oldal, bejelölje, és a saját FB oldalán értesüljön az újdonságokról. Többen javasolták nekem, hogy ez az egyik legjobb módszer arra, hogy tartósan növeljük az oldal látogatottságát. És rájöttem, hogy igazuk van, mert azt tapasztalom, hogy sokan csak egyszer látogatnak el az oldalra, egyrészt lehet amiatt is, hogy csak a kíváncsiság hajtotta oda, vagy lehet az is, hogy tetszett, de elfelejt később visszatérni. De érdekes, hogy annak ellenére, hogy hányszor szóltam a Facebook ellen, most rájöttem, hogy nekem is sokat segíthet. Az sem utolsó szempont, hogy ez sokat segít az egységes közösség létrehozása iránti álmomban, hiszen FB-n rengetegen vannak, és ott mindenki összegyűlhet. A Facebook oldalt is belinkelem ide, akinek tetszik az oldal, és szeretne értesülni az újdonságokról, az jelölje be az oldalt: https://www.facebook.com/pages/Magyar-SuperMario-Fanclub/158652377579125

Nincsenek megjegyzések: