2012. január 7., szombat

Újra a régi

Ismét ezt a sablont használom, mert új oldalt írtam, a játékteszteket. Ez alá tettem azt összes tesztet, és mivel az előző sablon sehogy nem akarta mutatni az aloldalakat, ezért visszatértem erre. Ez legalább a fejlécet is mutatja. A többi az oldalon olvasható.

Ma hazajöttem Békéscsabára. A vonatút alatt végig Mario Kart 7-en Time Trial-oztam, kicsit fejlesztettem a tudásomat. Mindegyik pályán mentem egy időt. Most már nem a legjobb 5 időt menti el a gép, hanem csak egyet, viszont sok idő jön át SpotPass által. A világ különböző játékosainak idei kerülnek fel, azokkal mérkőzhetünk meg. A gép jól kiválasztja az időket, vannak nagyon erős, szinte világ legjobb idője, de vannak nagyon gyengék is kezdőknek. Én egyikkel sem versenyeztem, egyedül mentem. Csak sajnos lemerült a 3DS-em, és a töltőmet Pesten hagytam, így csak hétfőn tudok legközelebb játszani.

Majd tervezek még egy oldalt létrehozni, ahova az egyéni játék rekordjaimat írom ki.

Nincsenek megjegyzések: